Mijn vriend en ik gaan 11 juni 8 dagen naar Kreta en willen dan graag een auto huren.
Hebben jullie hier tips voor? Wat zijn betrouwbare bedrijven?
En hebben jullie verder nog leuke tips voor Kreta?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JorisDy schreef:Super! Wij hebben nu een optie bij Sunnycars maar dat is €155,- voor 2 dagen en dan moeten we de auto ook nog zelf ophalen.
studiemiep schreef:Mijn vader die een goede chauffeur is vond het verkeer op Kreta dusdanig gevaarlijk dat hij de auto heeft gecanceld...
Electra63 schreef:studiemiep schreef:Mijn vader die een goede chauffeur is vond het verkeer op Kreta dusdanig gevaarlijk dat hij de auto heeft gecanceld...
Onzin. Je moet alleen wel rekening houden, dat motoren en scooters je aan alle kanten voorbij kunnen komen. En de bergen zijn wij niet gewend, scherpe bochten en soms smal. Maar verder kan je prima rijden in Griekenland.
Wij huren altijd bij een plaatselijke autoverhuurder.
Ik maak foto's van eventuele beschadigingen.
studiemiep schreef:Electra63 schreef:
Onzin. Je moet alleen wel rekening houden, dat motoren en scooters je aan alle kanten voorbij kunnen komen. En de bergen zijn wij niet gewend, scherpe bochten en soms smal. Maar verder kan je prima rijden in Griekenland.
Wij huren altijd bij een plaatselijke autoverhuurder.
Ik maak foto's van eventuele beschadigingen.
![]()
Bergen met bv sneeuw / ijs etc is pap allemaal gewend. Wellicht maakt het nog uit waar je in Kreta zit (ben er zelf nog nooit geweest)
studiemiep schreef:Mijn vader die een goede chauffeur is vond het verkeer op Kreta dusdanig gevaarlijk dat hij de auto heeft gecanceld...
Joolien schreef:JorisDy schreef:Super! Wij hebben nu een optie bij Sunnycars maar dat is €155,- voor 2 dagen en dan moeten we de auto ook nog zelf ophalen.
Dat is echt veel te duur, daarvoor kun je bij andere bedrijven een week een auto huren
https://www.skyscanner.nl/autoverhuur/r ... 3T10:00/30