Bokkers en Ibiza?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Bokkers en Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 18:43

Welke reislustige bokker kan me helpen? Ik heb altijd moeite met leuke reizen vinden en boeken en hoop dat er hier iemand is die me kan helpen!

Ik zoek een eenpersoonsvakantie naar Ibiza, vliegen vanaf Schiphol of Zaventem. Liefst een dag of vier maar dat is denk ik niet mogelijk, in een luxe hotel (vier of vijf sterren). Prijs maakt niet zo heel veel uit, als het maar echt goed is.

Ik ben er zelf nog nooit geweest, wat raden jullie aan: scootertje huren of is een auto handig?

Je merkt het, heb er geen idee van. Dus kom maar op met die suggesties!

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Bokkers en Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:54

Ik ben inmiddels zo'n 6x op Ibiza geweest en ga dit jaar weer. Ik raad sowieso aan om 1 dag naar Formentera te gaan, het naastgelegen eiland. Het is er prachtig om te wandelen / fietsen. Op Ibiza zelf is een auto handig, maar ook met een scooter of het OV kun je je prima redden :j Qua hotel vind ik Santos Ibiza een echte aanrader. Ze hebben meerdere hotels waaronder het pal ernaast gelegen Dorado Suites, ook erg mooi. Ik zou in ieder geval wel aan de kant van Playa den Bossa / Eivissa / Santa Eulalia gaan zitten. San Antonio is goedkoper maar, op de zonsondergang na, niet zo mooi en zit vol met de 'dronken staptoeristen'. Wij gaan meestal buiten het hoogseizoen, dit scheelt in de prijs en in de drukte.

gigikuhh

Berichten: 162
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:22

vorig jaar ben ik naar het hard rock hotel gegaan,Super mooi hotel maar wel erg prijzig. bij het hotel hadden we een auto gehuurd

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Bokkers en Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:26

Ben ook vaker naar Ibiza geweest, heb er zelfs mijn paard naar vernoemd haha! Een auto is zeker leuk! Een scooter kan ook prima! Lekker meerdere plaatsjes en strandjes verkennen! Formentera is zeker een must-see. En als je van grotten houdt, aan de noordzijde zijn er meerdere te vinden. Qua verblijf zou ik je hetzelfde aanraden als wat Nessie zegt.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Bokkers en Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 21:49

Fijn zeg, jullie reacties! Ben me al suf aan het googelen. Volgens mij ben ik een enorme sukkel als het gaat om reizen te zoeken/boeken.
Het hotel wat jullie noemen, is dat ook goed qua eten? Ik zoek echt een luxe hotel, mag best duur zijn (vind het niet erg om meer te betalen als de accommodatie het ook waard is).

Even voor een stukje achtergrond: ik boek deze reis voor mijn man. Zware tijden achter de rug ivm mijn ziekte en aangezien ik niet meer kan vliegen/sowieso niet ver weg kan en hij verdient het om eens lekker even zonder gezeur weg te zijn, boek ik een reis nar een warmer plekje.

Anoniem

Re: Bokkers en Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:13

Leuk dat je naar Ibiza gaat!
Zelf vind ik Portinatx een aanrader. Niet zo druk, veel groen en een mooie baai.
De suite in het TUI SENSIMAR Ibiza Beach Resort is ons goed bevallen. Het is een luxe(r) hotel voor volwassenen.

Jessietje

Berichten: 462
Geregistreerd: 17-06-06

Re: Bokkers en Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 14:04

Ik ben intussen al een aantal jaren verknocht aan Ibiza.

Er zijn enkele toppers van luxehotels net zoals toppers van restaurants!
Misschien eerst best uitmaken welke kant van het eiland je wil zitten?
- Noorden(Portinatx): erg rustig, minder toeristisch
- Playa D'en Bossa: toeristisch, uitgaansbuurt
- San Antonio: toeristisch, engels, eerder de vuilere uitgaansbuurt
- Santa Eulalia: rustig toeristisch, mooi
- Binnenland

Welke periode zou je gaan?

Wat spreekt je het meeste aan? Uitgaan, natuur, ...?