Hier wat foto's:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Haha, met de titel en het weer vandaag had ik andere foto's verwachtIets met zeelandse straten onder water...
Maar ik ben blij verrast
Hele gave foto's weer! Geniet altijd van je onderwaterwereldfotos.
germie schreef:He Zoutelande, ik ben pas voor het eerst in Zeeland geweest toen ik begon met duiken en Wemeldinge heb ik nu pas voor het eerst bezocht, evenals Vlissingen en Goes. Zoutelande ligt daar ook in de buurt, maar niet even langs geweest, is toch wel een bekend plaatsje nu n.a.v. dat liedje.
Dimphyl schreef:germie schreef:He Zoutelande, ik ben pas voor het eerst in Zeeland geweest toen ik begon met duiken en Wemeldinge heb ik nu pas voor het eerst bezocht, evenals Vlissingen en Goes. Zoutelande ligt daar ook in de buurt, maar niet even langs geweest, is toch wel een bekend plaatsje nu n.a.v. dat liedje.
gelukkig gaat dit offtopic en hoef ik er dus echt niet op in te gaan![]()
maar Zoutelande is een hardstikke mooi dorp hoor, ook zonder bløfhoe het hier onderwater is durf ik niks over te zeggen haha.
germie schreef:Het is de Westerschelde he, daar zijn slechts een paar duikstekken. De Oosterschelde en de Grevelingen en het Veerse meer zijn veeel populairder (en terecht ook, betere omstandigheden meer variatie, vaak beter zicht, enz).
De leukste naam van een duikstek ligt bij Wemeldinge vind ik: Het Galjoen zonder Poen.
Dimphyl schreef:Bubblewrap schreef:Haha, met de titel en het weer vandaag had ik andere foto's verwachtIets met zeelandse straten onder water...
Maar ik ben blij verrast
Hele gave foto's weer! Geniet altijd van je onderwaterwereldfotos.
Zeeuwse![]()
maar ook ik had andere foto's verwacht, leuk de zee zo eens 'van onderen' te bekijken