Het hotel is geboekt voor morge avond. We willen na het eten die kant op vertrekken en daar slapen zodat we dinsdag van de hele dag daar kunnen genieten. Dus probleem is dat ik binnen nu en morgen avond zon sticker voor mijn auto moet zien te krijgen. Vandaag overdag word lastig winkels hier zijn gesloten dus moet het echt van de maandag hebben.
Ik heb al online gezocht maar word er weinig wijzer van. Bestellen is geen optie want alle sites waar je hem snel kunt krijgen is allemaal voor de volgende werkdag dus grote kans dat hij pas dinsdag op de mat valt. Laatste optie is hem in duitsland zelf kopen maarja waar is ook nergens duidelijk te vinden,er staat bij verkrijgbaar bij sommige garages en benzine pompen prijzen liggen tussen €5 en €50.
Dus welke bokkers weten raad waar in nl kunnen wij op korte termijn zon sticker krijgen ik woon in omgeving rotterdam. Wil nog wel de anwb winkel proberen maandag. Of wie heeft er een tip waar in duitsland we er eentje voor betaalbaar kunnen krijgen? We gaan waarschijnlijk bij venlo de grens over.
Aub geen commentaar over slecht over na gedacht etc want dat is het ook niet