Aangezien Bokt alwetend is, even de vraag hier stellen.
Ik moest vandaag voor een afspraak in Londen zijn, normaal vlieg ik op City maar door de prijzen uitzonderlijk de Eurostar genomen. Keifijn! Maar 1u30 vertraging en te laat op de afspraak.
Ik besluit in St Pancras nog ff snel een sigaret te roken, knik tijdens het naar buiten gaan nog vriendelijk naar meneer de agent en loop na het roken naar binnen om langs achter vastgepakt te worden en een bekeuring van 80£ te ontvangen voor het op de (met peuken bezaaide) grond gooien van mijn peuk.
Mijn aanbod om mijn peuk op te rapen was nutteloos (dus die ligt er nog altijd tussen alle andere peuken) en ik mocht vertrekken met de boodschap dat als ik binnen de 10 dagen betaal ik een korting krijg en maar 50£ hoef te betalen.
Nou ja, hennig poedersuiker maar op zich heeft die wel een punt. Alleen jammer dat er niks stond aangegeven, ik mijn peuk zowat naast hem heb opgerookt en juist omdat het er al vol lag ik hem erbij heb gegooid.
Lang verhaal kort. Na een hele dag door Londen racen ben ik dat papiertje natuurlijk verloren

Weet iemand wie ik kan bellen/mailen/schrijven om hier iets van op te vragen?
PS: ja dit is was echt 1 van de top 10 ergste maandagen ooit. Vertraging, te laat op de afspraak, als enige op de afspraak, boete, trein afgeschaft, nog meer vertraging. Hoop dat ik zo heelhuids van het station naar huis raak