Appartement boeken onder de 18

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Appartement boeken onder de 18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 19:45

Hoihoi,

Volgend jaar wil ik met een groep vriendinnen op vakantie naar Lloret de Mar, Spanje. Het probleem is alleen, dat niemand van ons 18 is. We zijn dan allemaal 17, op 2 na. We willen ook een appartement en geen hotel. Is het mogelijk om onder de 18 een appartement te boeken? Of weet iemand een appartement dat je onder de 18 mag boeken?

*Ik heb geen zin in reacties dat het onverantwoord is om als minderjarige op vakantie naar Spanje te gaan. Al onze ouders zijn het ermee eens etc.*

Alvast bedankt :D

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:48

Kan gewoon hoor. Mijn zoon is met groep vrienden met Go Go tours geweest. Allemaal 17. Ouders moeten een briefje meegeven dat je kind toestemming geeft om zonder volwassenen naar Spanje te reizen.
Hier kreeg hij vantevoren bericht over

Oh ja, echt onverantwoord :j :j

Nee hoor, volgens mij gaan er heel veel minderjarigen. Collega ‘s dochter ging ook met vriendinnen.
Gewoon met groep goede onderlinge afspraken maken beetje op elkaar letten. Veel plezier alvast

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 19:51

Paardenfan25 schreef:
Kan gewoon hoor. Mijn zoon is met groep vrienden met Go Go tours geweest. Allemaal 17. Ouders moeten een briefje meegeven dat je kind toestemming geeft om zonder volwassenen naar Spanje te reizen.
Hier kreeg hij vantevoren bericht over

Bedankt voor je reactie, we willen liever niet met zo'n jongerentour. We zijn allemaal heel verschillend en niet iedereen wil altijd mee enz.

Onverantwoord he :')

Ik hoop dat het lukt, thanks!

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Appartement boeken onder de 18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 08:32

Een jongerentour houdt niet direct in dat je verplicht die activiteiten moet hebben óf dat je in een overvol jongeren appartement zit. Het is wel handig als je activiteiten wil doen, alles wordt dan gewoon geregeld zonder dat je overal zelf achteraan moet. En dan is het alsnog niet verplicht dat iedereen mee moet :)

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 19:53

Winged schreef:
Een jongerentour houdt niet direct in dat je verplicht die activiteiten moet hebben óf dat je in een overvol jongeren appartement zit. Het is wel handig als je activiteiten wil doen, alles wordt dan gewoon geregeld zonder dat je overal zelf achteraan moet. En dan is het alsnog niet verplicht dat iedereen mee moet :)

Dat is waar, maar we willen gewoon doen wat we zelf willen. We weten nu al dat we dan helemaal niet meegaan en dan is het zonde als we daar extra voor betalen..
Bedankt voor je reactie! :)

Dorith
Berichten: 316
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zweden

Re: Appartement boeken onder de 18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 20:08

indien je bij het boeken iets van betaalgegevens vast moet invoeren, kan je een creditcard van ouders lenen voor de gegevens (en die verder ook niet meenemen) en dan op locatie met je pinpas of contant betalen!

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Appartement boeken onder de 18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 20:14

gewoon boeken op een van jullie ouders naam?zo zou ik het doen?