Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
moonsparkle schreef:Is het 8000 totaal? Ik las dat je 3 weken wou maar hawaii en madagascar zijn denk ik wel wat duurder, ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt zelf koken, hostel etc of uit eten en hotels en excursies.
moonsparkle schreef:Alleen Oahu was erg toeristisch, de andere eilanden vond ik in vergelijking met veel Europese bestemmingen in de zomer eigenlijk helemaal niet zo toeristisch.
bigone schreef:Haha, moet nog wennen aan mijn man maar ik snap het. Amerika trekt mij totaal niet alhoewel vrienden eens de Route 66 reden in een cabrio, fantastische video gezien. Je kunt van Canada afzakken naar beneden maar ik snap dat jij liever richting Azie gaat.
Firelover96 schreef:Zelf ben ik een jaar geleden voor mijn stage 3 maanden op Ambon, Indonesië doorgebracht.
De Molukken zijn naar mening echt aan te raden!
Totaal niet toeristisch, prachtige stranden, lieve mensen en zeer mooie snorkel/duik mogelijkheden.
Ben er helaas niet zelf geweest, maar de Banda eilanden schijnen wel een beetje de topper te zijn, en op Seram schijnt een groot natuurpark te zitten met gigantische vlinders.
Verwacht geen luxe, maar wel een prachtig land en geweldig eten (ik heb praktisch geleefd voor de Pisang Goreng en Nasi Goreng)
Als je een grote stad wilt, kan je natuurlijk Jakarta pakken, chaos ten top in een mega stad. Maar denk dan ook aan steden als Bandung, Soerabaja of Jogjakarta.
Deni11 schreef:VS is top, maar euhm vietnam is wel de allerleukste plaats waar ik ooit geweest bent.. soo, als je daar meer over wilt horen, deel ik graag mijn ervaring.
Gebruikers op dit forum: _Tamara, _xManadisx_, Birgit__, mriek1990 en 6 bezoekers