op zoek naar een mooie all inclusive

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flooooo
Berichten: 2564
Geregistreerd: 11-06-10

op zoek naar een mooie all inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 03:18

De titel zegt het eigenlijk al, voor de zomer van 2019 ben ik op zoek naar een vakantie.
Nu willen we graag buiten Europa, met twee volwassenen, ergens in een fijne all-inclusive.
Heeft bokt nog tips en ervaringen, voor landen of resorts? Ik hoor het graag!

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: op zoek naar een mooie all inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 06:58

als Egypte je aantrekt kijk dan eens bij brayka bay in Marsa Alam. snorkelen in het huisrif als je zou willen is er elke dag wel een excursie zoals duiken en snorkelen. Wij zijn hier drie keer geweest en het is ons prima bevallen!

moonsparkle
Berichten: 21720
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 08:07

maai_ke schreef:
De titel zegt het eigenlijk al, voor de zomer van 2019 ben ik op zoek naar een vakantie.
Nu willen we graag buiten Europa, met twee volwassenen, ergens in een fijne all-inclusive.
Heeft bokt nog tips en ervaringen, voor landen of resorts? Ik hoor het graag!


Elk land buiten Europa heeft zo ongeveer wel een all inclusive hotel. Heb je nog meer wensen? Natuur, stad, koud, warm, budget, hoe lang wil je weg?

Kencamo

Berichten: 99
Geregistreerd: 29-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:38

Heb je nog meer voorkeuren?

In Turkije hebben ze ontzettend mooie resorts en ik ben ook in Spanje geweest en dat was ook goed. :)

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Re: op zoek naar een mooie all inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:40

Iets meer gespecificeerd zou wel makkelijk zijn, ja.
Zo hebben wij eens in een prachtig resort in Mexico gezeten maar dan moet je wel je portemonnee trekken.

Anoniem

Re: op zoek naar een mooie all inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:20

In Marrakech heb je Kenzi Club Agdal Medina, stukje buiten het centrum en heel mooi. Gaan ook pendelbusjes naar de stad en heel goed verzorgd. Wel echt luxe. En godverziekend heet in het hoogseizoen.

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 14:21

Ik heb in meerdere landen all-inclusive vakanties gedaan. Buiten Europa in Mexico en Cuba. Maar als je echt alleen in het resort blijft, zou ik het toch wat dichterbij zoeken. Zonde van je geld en de verre reis! :)
Ik heb toen zowel in Mexico als in Cuba best veel uitstapjes gemaakt om toch wat van de omgeving en het land te kunnen zien.

In Mexico was de kwaliteit van zowel het eten, drinken en de cocktails het best (ook beter dan in Egypte, Tunesie en Spanje vind ik persoonlijk).