Zonvakantie november/december

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Zonvakantie november/december

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 11:20

Three Corners in El Gouna!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 11:40

Booooo schreef:
We gaan in december naar Hurghada, Arabia Azur Beach Resort :)
Welk hotel ga jij?

Ahh jaloers. Ik was hier afgelopen zomer 2 weken, wat een top hotel! Top plek, super mooi snorkelen, vriendelijk personeel, erg goed all in concept! Kamers wat gedateerd maar daar ben ik amper geweest. Kwamen zelfs dagen dolfijnen voorbij zwemmen bij het rif <3 ik zou zo weer teruggaan (ga toch nog even kijken voor de komende maanden ook...).

Edit: Wilde na je OP ook dit hotel gaan tippen maar zag geen Egypte, grappig dat toen ik ging doorlezen je nog exact naar dit hotel gaat ook {:}

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Zonvakantie november/december

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 11:57

Nog niet gelezen of deze al is genoemd: Gambia.
Ik ga er in December heen met een vriendin. Samen zijn we zo'n 1200 kwijt, met een all inclusive resort voor 10 dagen.

Booooo
Berichten: 6520
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-18 12:39

Em_ schreef:
Three Corners in El Gouna!


Ahh leuk, daar ben ik ook geweest! :D Vond het leuk dat je daar echt een klein centrumpje bij had waar je 's avonds naartoe kon.

Merell: Ohh waus serieus! Wat toevallig haha! Klinkt heel goed :D En het is nu zoooo goedkoop. Wou inderdaad liever geen Egypte omdat ik daar al was geweest, maar nu kon er een vriendin mee dus dat is alleen maar leuk dan :D Ben heel blij met jouw review haha!
Ga wel veel muggenspul meenemen, laatste keer in december in Egypte werd je daar savonds in de kamer helemaal gestoord van.

Obelix; Had ik ook graag heen gewild, helaas voor mijn reisgenoot niet haalbaar. En vond het toch leuker om met haar samen te gaan.

iSaBeLL

Berichten: 5951
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 12:57

Obelix95 schreef:
Nog niet gelezen of deze al is genoemd: Gambia.
Ik ga er in December heen met een vriendin. Samen zijn we zo'n 1200 kwijt, met een all inclusive resort voor 10 dagen.


mag ik vragen in welk resort jullie zitten :) ?

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Zonvakantie november/december

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:46

Wat een goed topic dit! Wij dachten aan een lang weekend Dublin, maar voor dat geld kun je ook gewoon veel langer in de zon zitten. Nu nog de ander er van zien te overtuigen :D

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:55

Curacau, heerlijk weer, wel zou ik goed uitzoeken dat het all incusiv is, want boodschappen doen is duur.

Als je van gemoedelijk en kleinschalig houd en keuken om zelf te koken, zou je hier aan kunnen denken, wij vonden het daar super, boeken via hun eigen website of facebookpagina doen, want booking.com vraagt veel geld.

https://www.facebook.com/BednBreakfast.LaCreole/

classeygurl
Berichten: 1462
Geregistreerd: 27-04-05
Woonplaats: Friesland

Re: Zonvakantie november/december

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:27

Curaçao & Aruba zijn heerlijk in de wintermaanden.
Prachtig weer, prachtig mooie strandjes, lekker eten, genoeg activiteiten om te doen en een heerlijk relaxte vibe!

Zelf vind ik het heerlijk om op pad te gaan en zoveel mogelijk mooie plekken te verkennen, daarom boek ik ook altijd een huurauto.
Het budget wat je noemt voor twee personen was dan ook lang niet haalbaar maar ik denk dat het wel te doen moet zijn als je een leuke last minute all inclusive kunt boeken.

Florida is ook een aanrader in de wintermaanden!
Miami en de keys is super leuk voor een weekje maar je kunt ook omgeving Orlando gaan zitten als je van pretparken houdt.

Verder zijn er nog genoeg andere fantastische vakantieoorden waar je in de wintermaanden heerlijk kunt vertoeven, er staan in ieder geval nog genoeg op mijn reislijstje ;-)

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:25

classeygurl schreef:
Curaçao & Aruba zijn heerlijk in de wintermaanden.
Prachtig weer, prachtig mooie strandjes, lekker eten, genoeg activiteiten om te doen en een heerlijk relaxte vibe!

Zelf vind ik het heerlijk om op pad te gaan en zoveel mogelijk mooie plekken te verkennen, daarom boek ik ook altijd een huurauto.
Het budget wat je noemt voor twee personen was dan ook lang niet haalbaar maar ik denk dat het wel te doen moet zijn als je een leuke last minute all inclusive kunt boeken.

Florida is ook een aanrader in de wintermaanden!
Miami en de keys is super leuk voor een weekje maar je kunt ook omgeving Orlando gaan zitten als je van pretparken houdt.

Verder zijn er nog genoeg andere fantastische vakantieoorden waar je in de wintermaanden heerlijk kunt vertoeven, er staan in ieder geval nog genoeg op mijn reislijstje ;-)


Grappig dat je die aanraad, mn Orlando vind ik verschrikkelijk en 2 x in de winter geweest en baalde ervan dat het de ene dag stervens koud was, dan weer snik heet.
Is misschien leuk voor de pretparken maar verder desolaat :D
Daytona beach was wel leuk voor een dag.

Mando

Berichten: 15712
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Zonvakantie november/december

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:02

Is een leuk hotel zijn wij jaren geleden geweest alleen buiten wandelen zit er niet zo in kan je beter naar het nieuwe gedeelte gaan van hurghada.

Wij zijn dit jaar 2x naar el gouna three corners geweest.
Heerlijke vakanties gehad.
Ik wil volgend jaar wel weer hoor.

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:24

iSaBeLL schreef:
Obelix95 schreef:
Nog niet gelezen of deze al is genoemd: Gambia.
Ik ga er in December heen met een vriendin. Samen zijn we zo'n 1200 kwijt, met een all inclusive resort voor 10 dagen.


mag ik vragen in welk resort jullie zitten :) ?


Sun Beach Hotel op Cape Point

Booooo
Berichten: 6520
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 11:24

Wij zijn terug van een geweldige vakantie! :D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:09

Booooo schreef:
Wij zijn terug van een geweldige vakantie! :D


Jeeh wat heerlijk! Heb je mooi kunnen snorkelen? Mooie vissen gezien? :D hoe was het weer nu daar?

Booooo
Berichten: 6520
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 15:16

Nou ik ben niet zo'n held in de zee... Dus toen ik een paar zee egels tegen kwam met snorkelen was ik er ook al wel weer klaar mee :')
Maar vanaf de pier zagen we al super mooie vissen zwemmen!