Ik kom er alleen niet helemaal wijs uit wat betreft de metro.. en de (loop)afstand tussen de bezienswaardigheden.
Ben helemaal ingeburgerd wat betreft de metro in Parijs, ken ik zowat op m'n duim, maar dit is voor mij echt hogere wiskunde.

Het plan is, om een hotel te nemen in Lea Bridge Road (zo'n 10km van het centrum). Voor vrijdag t/m maandag.
Ik heb begrepen dat er een speciale 'Stansed-Express' rijdt tussen de luchthaven Standsed en Londen- €20 enkel. Dus daar is geen metro voor nodig (en kan ook helemaal niet volgens mij)
Wat is het slimst om te doen wat betreft de metro? Ik lees over een Travelcard (vast bedrag, 7 dgn onbeperkt reizen in zone 1-4 > hotel ligt in zone 3) voor €57.
Of, gewoon elke keer losse metrokaartjes kopen à €5 p.s. enkel? Het leek mij op het eerste oog behoorlijk prijzig! Of lijkt dat maar zo

Als de loopafstand tussen de bezienswaardigheden (de 'meest bekende' zoals London Eye, Big Ben, Buckingham Palace, Tower Bridge, Harrods etc.) een beetje te doen is dan lijkt het me slim om gewoon 3 retourtjes Londen-hotel en andersom te nemen?
En wie nog leuke tips heeft voor Londen (tijdens de kerstperiode, halfverwege december).. Roept u maar