Boedapest of Wenen met kerst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Boedapest of Wenen met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 09:09

Hallo lieve Bokkers,

We zitten inmiddels in het laatste gedeelte van 2018 wat betekend dat kerst ook weer dichterbij komt. Nu zijn een vriendin van mij en ik zelf dol op kerst en vorig jaar waren we daarom naar Londen geweest.

Ik zelf ben dol op Londen en had er best weer naar toe willen gaan, maar een nieuwe stad is natuurlijk ook leuk. Zo lang het maar echt kersterig is! Vorig jaar zaten we al te twijfelen over Wenen. Vandaar dat we ook nu daaraan zitten te denken tot mijn oog ook viel op Boedapest, waardoor wij twijfelen. Boedapest ziet er geweldig uit alleen voor mij heel onbekend. Wenen heb ik meer mensen over gehoord en ook mijn vader is er geweest.

Wat ik het belangrijkste vind is of je 4 dagen er vol kan houden en of er een leuke kerstsfeer is. Ik hoor graag van jullie!

Alvast heel erg bedankt!
Willemijn

SdaphneS

Re: Boedapest of Wenen met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:37

Wenen! <3
Dat is zo'n romantische stad en prachtig. Ik ben er nog nooit in de winter geweest, maar zou absoluut voor deze stad gaan.

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:32

[BEU] Wenen of Londen voor de kerst (eind november)?.

Dit is een topic van vorig jaar, wij zijn toen naar Wenen geweest en het is meer dan goed bevallen :j

Voor ons waren 4 dagen niet genoeg. Wij waren net eigenlijk een weekje te vroeg want niet alle kerstmarkten waren al open. Ik heb er foto's ingeplaatst om een impressie te krijgen hoe het eruit ziet in de winter.
Boedapest nog niet geweest,dus daar kan ik geen adviezen voor geven. :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 07:51

En hoe vonden jullie de prijzen in Wenen. Vonden jullie Wenen heel duur wat betreft eten enz?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:33

Absoluut Boedapest! Beide geweest maar de sfeer in Boedapest met kerst is fantastisch!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 09:00

HorseTimeXL schreef:
En hoe vonden jullie de prijzen in Wenen. Vonden jullie Wenen heel duur wat betreft eten enz?

Vond het reuze meevallen. Niet echt duurder als hier.