Alleen weekend weg (met hond)

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naamloos1994

Alleen weekend weg (met hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-18 08:28

Hoi! Even voorstellen; ik ben 24 jaar en heb eind sept./begin okt. twee weken vrij. Ik ben nog niet op vakantie geweest, en het lijkt me wel lekker om een paar daagjes alleen weg te gaan, samen met de hond :o Gewoon in Nederland, lekker wandelingen maken enzo. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit doen, is het toch niet 'eenzaam' 's avonds bijvoorbeeld, en heeft iemand tips waar dan heen te gaan?

Kaaaren

Re: Alleen weekend weg (met hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:33

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:37

Met mijn honden voel ik me nooit eenzaam :D
Ik heb hele goede ervaringen met Hippo Bungalow. Prachtige omgeving, oneindige wandel mogelijkheden en de huisjes zijn prima.
http://www.hippo-bungalow.nl/

Ikke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:39

Ik ga vaker een weekend alleen weg met mijn hondjes, heerlijk.
Ik ga meestal naar het strand en als ik daar een hele dag heb gelopen, vind ik het heerlijk om daarna lekker rustig alleen op mijn hotelkamertje te liggen en tv te kijken.
Enige wat ik minder fijn vind is om in mijn eentje te eten. Met honden vind ik het dan weer niet zo'n probleem dus meestal eet ik op een strandtent of ga ik ergens iets afhalen wat ik dan op mijn kamer kan eten.

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:43

Oeh, texel! mooie natuurgebieden en uiteraard strand! ik ben nog niet alleen geweest overigens, maar ik wilde gewoon de tip meegeven omdat het daar zo mooi is <3 <3

proud momma of a beautiful girl, proud girlfriend of a bearded viking

Barbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:47

Ja Texel of een ander waddeneiland is heel mooi om met de hond heen te gaan.
Daar ben ik vorig jaar met een vriendin geweest, met de honden.
Maar ook alleen zou ik het daar prima vinden!

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:00

Ik vind (/vond) het heerlijk :j (vriend wel niet, dus dat "alleen" er tussenuit zit er momenteel niet meer in :+).

Hond mee, véél kilometers maken, fototoestel mee, véél experimenteren met dat fototoestel. Iets gaan eten in de avond met een hond er bij is meestal helemaal niet zo 'eenzaam', gezien er regelmatig wel eens mensen aanzogen worden door de hond, heb je direct je babbel. Daarna lekker de zetel/bed in, foto's op de computer zetten, wat prutsen met bewerkingen, boekje lezen..... Avond is ZO om!

Nederland heeft genoeg mooie natuurgebieden, en anders ben je zo in België waar je richting Ardennen / hoge venen ook prachtige stukjes natuur hebt. Niet twijfelen hoor!

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:46

Ik heb ooit een kastelen trektocht met je hond gedaan. Was van vrijdag t/m zondag, volledig verzorgd. Tenten werden opgezet, eten stond klaar, ook voor je hond. Je hoefde alleen van a naar b te lopen als groep met een gids.

Zoiets als dit: https://www.mooi-achterhoek.nl/wandelva ... vakanties/

To the well organized mind, death is but the next adventure...[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie