bungalowpark tijdens kerstperiode

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

bungalowpark tijdens kerstperiode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-18 16:17

We willen in de kerstperiode graag een midweek er even tussenuit gaan (31/12-04/01).
Ons wensenlijstje:
- subtropisch zwembad, of gewoon zwembad met glijbaan, buis, wildwaterbaan...
- 'activiteit' op oudejaarsavond dat geschikt is voor kind van 5, hoeft niets groots te zijn, maar we willen liever niet ganse avond in ons huisje zitten
- we wonen in België, graag max 250km van Gent, dus richting zuid-west van Nederland of Belgë zelf uiteraard
- liever niet veel duurder als +/- €600-650

Ik heb al enkele gevonden, maar het meeste wat binnen budget ligt, lees ik veel slechte reviews online mbt hygiëne van het huisje...

Kunnen jullie nog tips geven?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:33

De leistert
Hele mooie huisjes en genoeg voor kinderen.

Anoniem

Re: bungalowpark tijdens kerstperiode

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:43

Ik verplaats dit topic van Leven zonder paarden naar Bokt erop uit. Daar past het beter. :)

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:56

Landal Vennebos heeft echt een heel leuk zwembad. Erg geschikt voor kinderen.
Ook een binnenspeeltuin en veel te doen voor kinderen. Animatie, een kinderboerderijtje, een speeltuin etc.
De huisjes zijn niet erg mooi en luxe, maar wij vonden het prima.
Nieuwjaarsactiviteit is vast wel ergens in de buurt te vinden.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 16:32

Bedankt voor de reacties!
Vennenbos had ik ook gevonden, maar met de verplichte kosten erbij komt dat op €766, dat vinden we toch teveel voor slechts 4 overnachtingen.

De Leistert kende ik nog niet, maar deze lijkt wel heel fijn te zijn! Zijn de huisjes in het echt zo mooi als op de foto's? Heb je daar ook zo een centraal 'punt' zoals vb de market dome in centerparcs?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 16:38

Antonius schreef:
Bedankt voor de reacties!
Vennenbos had ik ook gevonden, maar met de verplichte kosten erbij komt dat op €766, dat vinden we toch teveel voor slechts 4 overnachtingen.

De Leistert kende ik nog niet, maar deze lijkt wel heel fijn te zijn! Zijn de huisjes in het echt zo mooi als op de foto's? Heb je daar ook zo een centraal 'punt' zoals vb de market dome in centerparcs?

Ja alleen veel kleiner dat wel.
Huisjes zijn geweldig! Ik kan een paar foto’s sturen per pb?

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:21

Ik kan je landal de lommerbergen in Reuver zeker aanraden. Genoeg te doen voor de kinderen maar ook voor volwassenen. Het animatieteam is altijd vriendelijk net zoals het personeel wat op het park loopt. Verder fijne huisjes en erg goed gelegen voor ov en met de auto. Ook zit er een parkplaza met zwembad waar je uren plezier kan maken met je kind