Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:30

Een airbnb geboekt. De dag erna moesten we doorvliegen van California naar Hawaii. We komen aan, het stonk enorm naar wiet. Kon goed kloppen want er stonden wat plantjes en lagen wat zakjes. Ook lagen er pillen. Uit een kier zagen we erg veel licht komen en daar stonden enorm veel planten. We zijn direct weer weggegaan, kregen er geen prettig gevoel bij (met een inval zit je en de dag erna vliegen wordt ook leuk met de drugshonden) en het stonk. Toen een motel gezocht, was ook geen fijne plek tussen allerlei prostitutie, maar alles was beter dan in die airbnb blijven.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:31

Dat ik in Luxemburg heb staan douchen met een stel ratten en muizen :+.
En dat ‘s middags de stroom uit ging. Leuk als je vleeswaren en andere bederfelijke dingen in je koelkast hebt staan..

Gelijk spullen gepakt en gegaan.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 14:00

Wat een verhalen :oo :')
Cowboy55 schreef:
Divers schreef:

En toen?


Daar zitten ze nu nog steeds :+


:') :))
Uiteindelijk hebben we via onze ANWB reisverzekering een taxi kunnen regelen die ons bij een hotel in de stad heeft afgezet. Wij hadden er niet over nagedacht, maar we hadden geen balkon. Ik lag doodziek op bed en mijn ouders zaten in de benauwde woonkamer opgesloten terwijl het buiten heerlijk was :+




Ik bedenk me dat ik vorig jaar in Canada ook niet zo'n lekkere ervaring had. Via air BnB iets geboekt voor mijn laatste 2 nachten in Calgary. Ik kreeg een mailtje dat ik de sleutel uit de brievenbus naast de deur moest pakken en nadat ik de deur had open gedraaid de sleutel weer terug moest leggen. Iedereen die dat wist kon daar dus binnen stappen, vond ik al niet echt een lekker gevoel.
Stap ik het huis binnen staat de achterdeur wagenwijs open met vanaf het balkon uitzicht op een achterbuurt. In de woonkamer stonden 2 stoeltjes en verder was het leeg. Vol goede moed op naar boven. Zag er wel "oke" uit. 3 slaapkamers die afgesloten konden worden en een badkamertje. 's Avonds lig ik op bed en het voelde toch niet helemaal lekker. Kijk ik naar het raam zie ik daar 2 "handen" onder staan van een soort bloed afdruk. Tenminste dat vond ik toen _O-
Ik heb mijn deur op slot gedraaid en gebarricadeerd met mijn koffer. Maar toch niet heel lekker geslapen :+

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 14:08

Een orkaan van cat. 5 meegemaakt in Mexico, 2005. Wow, echt om nooit meer te vergeten! :wow: