De vakantie tijd breekt weer aan, echter gaat dit nooit echt soepeltjes met mij en mijn vriend.
Mijn vriend houdt er niet van op op vakantie te gaan, het liefst blijft hij lekker in Nederland waar het veilig en vertrouwd voelt en waar hij in zijn ritme kan blijven. Ik zelf ben wel een echte reiziger maar weet dat het lastig voor hem is en pas daarom graag aan hem aan.
Hij wilt niet naar een warm land of een warme stad omdat hij niet goed om kan gaan met de hitte. Vandaar dat we zoeken naar een plek met ongeveer de gelijke temperatuur als NL, of iets warmer of iets kouder. Verder wilt hij ook niet naar een over drukke stad zoals London, echter houdt hij wel van Parijs toevallig.

We zijn niet in bezit van een auto, dus zal ons vervoersmiddel het vliegtuig of trein zijn. Mag zowel een stad zijn als meer een landelijke omgeving. Water is wel zijn ding, maar geen must. We willen midden-eind augustus gaan.
Daarom, wie heeft er ervaringen, tips en tricks of andere ideetjes waar wij eventueel heen zouden kunnen? Ik hoor het heel graag!