Dolomieten

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xMayo

Dolomieten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 13:09

Hoi!

Last minute hebben we toch besloten op vakantie te gaan. We willen naar de dolomieten, of naar het gardameer. Zijn hier mensen met tips?

We gaan met onze kleine van 8 maand, met een tent. Tips voor een camping zijn ook nog van harte welkom, eigenlijk geen eisen, maar een verwarmd zwembadje zou heel fijn zijn.

Verder zijn we echt natuurliefhebbers, dus alle mooie plekjes die we niet over mogen slaan zijn welkom :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 13:25

De Dolomieten zijn echt prachtig!
Afgelopen jaar zijn we er met onze zoon geweest, die was toen 15 maanden. Op de Seisser Alm kun je heerlijk wandelen. We hadden onze zoon in de draagzak.

Er zit een leuke camping vlakbij de Seiser Alm, maar volgens mij zonder zwembad: https://www.camping-seiseralm.com/home/ ... antik.html

In Sexten is ook een prachtige camping, maar die is wel echt van t soort 'alles er op en er aan'.

Gardameer is vooral ook mega toeristisch, dus daar zou ik puur voor de natuur niet zomaar heen gaan. Dan zijn de Domomieten wel echt veel mooier!

Kobus17

Re: Dolomieten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:05

Wij zijn 2 jaar geleden naar Lago di Lévico geweest, op een camping (Camping Lago di Lévico).
Weliswaar in een stacaravan, maar wel een fijne camping, hebben een meer maar ook een zwembad ( kan mij alleen niet meer herinneren of daar ook een ondiep zwembad bij was). Het was ongeveer 2 km lopen naar het dicht bijzijnde stadje met veel keuze aan restaurantjes, maar vlakbij de camping, aan de overkant van de weg, waren ook 2 restaurants waar je lekker en niet te duur kon eten.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

FlameHorse

Re: Dolomieten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:24

Ik ben in 2015 naar de vallei rond Latemare geweest. Prachtig gebied waar je veel wandeltochten kunt maken en ook erg leuke dorpjes/stadjes zoals Moena en Cavalese.

Freija ~ 10 -2018

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie