Hier typisch gevalletje #only-lonely-one in mijn vriendengroep, dus de rest gaat allemaal als stelletje weg of zijn in ander maanden vrij. Ik heb een behoorlijk hectische baan, dus ik ben echt gruwelijk toe aan een weekje in de zon liggen niksen/boekjes lezen. Ik heb geen optie om buiten het hoogseizoen te gaan wanneer mijn vrienden, die geen relatie hebben, vrij zijn. Ik wil dus misschien alleen naar een all in resort op bijv. Gran canaria, maar ik weet het niet helemaal zeker...
Nu vermaak ik me overdag denk ik prima in mijn eentje, maar vraag ik me af of ik het s avonds tijdens bijvoorbeeld eten niet ongemakkelijk ga vinden, omdat voor de rest vrijwel niemand alleen zal zijn.
Nu ben ik vanuit mijn werk wel gewend om af en toe alleen in een hotel te zitten/te eten, maar voor mijn gevoel is dat toch anders, omdat er dan in zo'n hotel op een doordeweekseavond meer mensen alleen aan tafel zitten.
Mensen hier ervaring mee/reistips?
Ik ga mij morgen waarschijnlijk even lekker ouderwets laten adviseren bij een reisbureau, maar dan is het wel een handig om een een beetje een idee te hebben