Van de zomer rijden ik en mijn vriend richting de Kanaaleilanden

Daarom mijn vraag aan het alwetend forum; Bokt! Zijn er hier mensen die al eens op Guernsey en Jerset geweest zijn die hun ervaringen willen delen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rije schreef:Oooooh ik wil ook al heel erg lang heeeeel graag naar de Kanaaleilanden!
Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig? Man is gek op alles van WOII en we houden erg van natuur, wandelen, kerkjes, autotochtjes, (paardrijden..?!)
Esther_ schreef:Rije schreef:Oooooh ik wil ook al heel erg lang heeeeel graag naar de Kanaaleilanden!
Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig? Man is gek op alles van WOII en we houden erg van natuur, wandelen, kerkjes, autotochtjes, (paardrijden..?!)
Ik vinde de eilanden niet echtbgeschikt voor autotochtjes. Iets te klein daarvoor. En op Jersey heb je hele mooie autoluwe straten, waar je heerlijk kan fietsen.
Wij hebben bijna heel Jersey op de fiets verkend en ik ben echt geen fietser.
dems75 schreef:Oh gaaf zeg, dat staat ook nog op mijn verlanglijstje! Leuke tip: het boek " het literaire aardappelschiltaartgenootschap van guernsey". Die is onlangs ook verfilmd....heb de film nog niet gezien maar het boek vond ik fantastisch. Speelt zich af rond de tweede WO. Door dat boek wil ik heel graag naar Guernsey
Esther_ schreef:Rije schreef:Oooooh ik wil ook al heel erg lang heeeeel graag naar de Kanaaleilanden!
Ik vinde de eilanden niet echtbgeschikt voor autotochtjes. Iets te klein daarvoor. En op Jersey heb je hele mooie autoluwe straten, waar je heerlijk kan fietsen.
Wij hebben bijna heel Jersey op de fiets verkend en ik ben echt geen fietser.
Anne. schreef:Wat grappig joh! Waar zat je op Guernsey?
Wij zijn ook veel aan de wandel. Vooral mooie stukjes van de Cliff Paths. Morgen gaan we een rondje Herm wandelen