Zweden - Kristianstads Arena - waar verblijven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Zweden - Kristianstads Arena - waar verblijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:50

In Oktober vind in Zweden het WK Agility plaats in de Kristianstads Arena.

Zweden is duur, maar we zijn achterover geslagen van de hotel prijzen voor drie nachten! :wow:

Voor te supporteren is dat wat gortig zeg maar.

We zijn met vier personen en willen eigenlijk met het vliegtuig richting Zweden en vanuit het vliegveld richting de buurt waar de arena zich bevind.

Zo hoeven we niet onnodig een auto te huren en kunnen we te voet richting arena.

Mocht dat niet haalbaar zijn rijden we met één auto en gaan we op de camping, maar ook die hebben we nog niet in de buurt gevonden.

Bokkers zitten overal en hebben samen veel kennis, ik hoop dat er mensen zijn met tips voor ons! :j

Dus een B&B, hotel of iets wat erop lijkt voor vier personen. Twee kamers.

Dropneus95

Re: Zweden - Kristianstads Arena - waar verblijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:55

Wat wij altijd deden als we op roadtrip waren in Zweden was gewoon op Google maps de naam van de stad en dan camping erachter invullen :D er staan wel wat suggesties voor kristianstad, maar ik weet niet in hoeverre dit van jullie arena is. Je kan ook nog zoeken naar een stuga. Dit zijn een soort blokhutten. Voor 3 dagen vaak prima te doen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 13:09

Dropneus95 schreef:
Wat wij altijd deden als we op roadtrip waren in Zweden was gewoon op Google maps de naam van de stad en dan camping erachter invullen :D er staan wel wat suggesties voor kristianstad, maar ik weet niet in hoeverre dit van jullie arena is. Je kan ook nog zoeken naar een stuga. Dit zijn een soort blokhutten. Voor 3 dagen vaak prima te doen.

Die stuga was ik inderdaad net tegen gekomen! Super schattig die hutjes! := Maar inderdaad prima te doen.

Ik ga je Google Maps tip eens even proberen.