Wat leuk! Ik ben er toevallig op dit moment haha.
Wij zijn ook niet van hele dagen op het strand en ik denk wel dat dit is wat je zoekt, hoewel ik bijvoorbeeld op Hawaii nog wel wat meer keus had in activiteiten, maar dit had dan ook wel een ander prijskaartje.
Wij zijn nu op Praslin en dit eiland is de eerste die tegenvalt. We gaan dan ook eerder terug naar Mahe.
Eten is hier op Praslin gigantische duur en de take-aways vallen ook tegen. Anse Lazio enige echt mooie strand.
La Dique is echt fantastisch!!! Alles lekker op de fiets, je voelt je als een local, die overigens veel relaxter hier zijn dan op andere eilanden. Overal prachtige stranden en mooie snorkelplekken. Cocktails drinken bij Le Nautique, Take away halen bij Mi moms en eten op het strand met zonsondergang eten, echt perfect!!!
Mahe hadden we vaak een droomstrand voor onszelf! Wel is nu de rustigste periode. Daar ook morne Blanc trail gedaan, en je kan ook trials lopen van strand tot strand.
Le Nautique beachvilla is daar echt een aanrader. Een selfcatering maar super nieuw en schoon met gratis kajaks en geweldig snorkelen.
Wij zijn 15 dgn, maar ik denk dat iets minder ook prima is.
Koraal is op veel plekken dood, maar ontzettend veel prachtige vissen en zeeschildpadden, haaien, manta rays gespot dus niet teleurgesteld.
Als je meer specifieke info wil help ik je. Ik heb nog veel meer informatie natuurlijk.