Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Travel_me schreef:Wil je alleen in Oostenrijk blijven of ook de grens over? Ik heb zelf 5 maanden in Oberriet (Zwitserland) gewoond. Dit ligt net over de grens bij Feldkirch.
Ik zou zeker een roadtripje Liechtenstein doen. Waarschijnlijk kom je hier niet snel nog een keer en nu ben je in de buurt. Evt. kan je een PB sturen voor een route (staat ook op mijn blog).
Daarnaast zou ik voor de natuur richting Appenzell gaan. Is wel een stukje rijden, maar echt prachtig!
Wat ik ook prachtig vond was een brug bij Schriens. Kan je vast online meer over vinden. Hier kan je een korte wandeltocht doen van ongeveer een uurtje. Ook de Walensee is prachtig!!
Iets verder heb je het gebied van Lenzerheide. Hier kan je prachtige wandeltochten maken en mountainbiken.
Over Oostenrijk kan ik niet heel veel zeggen, want ben alleen in Feldkirch geweest. Leuk oud stadje, maar binnen 1-2 uur heb je het daar wel gezien.
Supervixen schreef:Erg mooi daar, ben er ook eens geweest. Alleen die milka geur in Bludenz.. op een gegeven moment werd het gewoon vies. (Er staat daar een milka fabriek)
maessie schreef:Fohlenhof is leuk om te combineren met een avondshow oid, anders ben je aardig snel uitgekeken. Hengstenalm is inderdaad ook gaaf!
Travel_me schreef:Zwitserland is zeker duur! Gelukkig zijn buitensport dingen zoals wandelen gratis. Ook voor parkeren hoef je niet te betalen bij de wandelroutes (natuurlijk wel als je in een stad parkeert), dus dat is wel fijn!