gezocht stevige tas die echt waterdicht is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mystery1980

gezocht stevige tas die echt waterdicht is.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 12:22

Voor diverse watersporten tijdens de vakantie zoek ik een tas die echt waterdicht is. Liefst ook goed stevig. Liefst geen dry bag model want dan moet je zo grabbelen naar je spullen en dat is niet handig.
Het gaat niet om spatwater maar bijvoorbeeld kleding moet echt droog blijven als je de tas volledig in zee laat vallen. Wie heeft hier ervaring mee en kan me iets aanraden?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 12:26

Oh, ik heb voor mijn verjaardag een mooie tas gekregen! Moet wel toegeven dat ik dus geen idee heb wat hij kost...

Het is een magic marine (staat op MMSeries 60ltr) en hij is gevormd als een weekendtas. Waar normaal midden bovenaan een rits zit, zit in deze tas zo'n strip om op te rollen (als een drybag dus), en na het rollen blijft hij op die plek zoals je normaal de rits hebt.
Je kunt de tas dus echt gebruiken zoals je normaal een weekendtas/sporttas gebruikt.

Ik heb hem helaas nog niet getest, maar ben er wel super blij mee al :)

Magic marine heeft evt ook rugzakken ed.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 12:30

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:41

Die ja! Goed gevonden.
Het materiaal is inderdaad wel dun en lichtgewicht. Ik ga hem vooral gebruiken bij kano-kamperen, de binnenkant van onze boten zijn vrij glad, dus dat zal gaan. Met op de kant op de rotsen gooien, zal ik wel oppassen.

Aan de andere kant denk ik niet dat het super snel kapot gaat, of je moet er iets in stoppen met scherpe randen en dan helemaal pletten tegen het doek. Wij hebben een set dry-bags van hetzelfde materiaal, die hebben de afgelopen 2 jaar prima overleefd.

Ik denk dus dat het er een beetje vanaf hangt wat erin moet (alleen kleding?) En wat je gaat doen.

Misschien is het zinvol even te zoeken op AliExpress, daar komen onze drybags vandaan.