Na Düsseldorf en Antwerpen wordt eind dit jaar weer een nieuwe bestemming gevonden met mijn ploeg. Maar wat word het? We gaan op een woensdag weg en donderdag weer terug.
Wie weet een leuke plek waar je goed kan stappen op een woensdag op donderdag?
Elke grote studentenstad met verenigingen hebben op woensdag wel leuke clubs en kroegen waar je kunt stappen gok ik zo, ik woonde zelf in enschede en ik kon elke dag van de week wel terecht tot in de late uurtjes
Ik zeg ook Groningen! Maandag tm zaterdag is altijd alles open en dinsdag, woensdag en donderdag zijn qua drukte imo de leukste avonden
Laatst bijgewerkt door Chinas op 05-04-18 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Cryssie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 20:58
Groningen zat ik ook al aan te denken. België, Antwerpen al gehad. Viel erg tegen op de woensdag. Er was alleen 1 club open tot laat. Rest was al om 01:00 uur dicht
Nessie
Geplaatst: 05-04-18 20:59
Amsterdam kan je elke avond goed stappen.
Cryssie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 21:00
Nessie schreef:
Amsterdam kan je elke avond goed stappen.
Zeker maar te dichtbij. We blijven wel overnachten en Amsterdam ga je toch weer naar huis met de trein haha
Chinas
Geplaatst: 05-04-18 21:02
Cryssie schreef:
Groningen zat ik ook al aan te denken. België, Antwerpen al gehad. Viel erg tegen op de woensdag. Er was alleen 1 club open tot laat. Rest was al om 01:00 uur dicht
In groningen is alles vaak open tot 4 en langer hangt van de drukte af. Vaak is tot een uur of 6/7 altijd nog wel wat leuks open.
Tilburg. De woensdag was mijn favoriete stapavond in mijn studententijd. In Polly Maggoo zit elk me week een klein bandje waar je plaatjes aan kunt vragen a la crazy piano’s.