Wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen, en gewoon gelijk naar Zuid-Frankrijk in juni want ik ben wel van het mooi weer. Wij hebben twee maal een week geboekt bij Yelloh! Village. De eerste week in Les Tournels bij St Tropez en de tweede week bij St Louis bij Cannes. Beiden krijgen goede recensies en over het algemeen is iedereen wel tevreden over Yelloh! Geloof ik. St Louis is vorig jaar helemaal op de schop gegaan en onder de vlag van Yelloh! gekomen, daar geloof ik best dat er nog wat kinderziektes zijn.
Nu ben ik benieuwd of er nog meer Bokkers wel eens bij Yelloh! op vakantie gegaan zijn. Wij gaan met twee volwassenen en een kindje van bijna 3 tegen die tijd.
Wij zijn in 2015 bij Yelloh Serignan Plage geweest. Geweldige camping met een superleuke waterspeeltuin. Wij vonden alleen het kamperen in zo’n stacaravan niets, anders waren we zeker terug gegaan.
Wij zijn er ook wel eens geweest. Toen nog kindloos. Maar vond het voor iedereen leuk. Wij hadden een plek ver van de ingang dus lekker rustig. Keurig nette wc's en douches Strand niet te ver. De 2 campings die wij hadden lagen wat verder van de bewoonde wereld maar dat vonden wij prima Alleen de laatste Yelloh camping verrekte het van de muggen.... Dat was echt echt niet leuk. Maar lag niet aan de camping maar aan de omgeving
amy_leftover
Geplaatst: 31-03-18 07:55
Ja, wij zaten in een stacaravan op les mouettes (bretagne) en ik vond het super! We waten met 2 jonge kinderen (1 en 3 jaar) 2 volwassenen en de hond. Heel nette camping en goede voorzieningen voor de kinderen hond was ook vrijwel overal welkom, dus dat was ook wel prettig.
Wij waren er in juni en net in die week was er een hittegolf, dus heerlijk gebruik gemaakt van het buitenbad en de waterspeeltuin. Ik begreep wel van andere mensen die vaker op die camping waren geweest, dat de prijzen flinkl waren gestegen sinds yelloh village de camping over had genomen.
Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer gaan in elk geval!
Wij zijn er geloof ik in 2014 naar toe geweest : soleil vivarais Prima vakantie gehad, sanitair en alles was ook netjes en mensen spraken allemaal meer talen en waren erg behulpzaam.
Ja vorig jaar op een camping geweest in Zuid Frankrijk met 2 pubers en 2 honden. Camping de 3 vallees. Hadden een sta caravan gehuurd. Supernette camping, plek was top, word veel gedaan. Hebben zo'n goede vakantie gehad dat we dit jaar weer heen gaan:)