25 jaar getrouwd...help!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

25 jaar getrouwd...help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 23:53

Lieve allemaal...over 4 weken zijn mijn man en ik 25 jaar getrouwd.
We houden voor de familie een etentje, maar we willen heel graag iets leuks met alleen onze kinderen en aanhang gaan doen. Mijn dochter is 24 en zoon 21, haar man en zijn vriendin gaan ook mee, met zn zesjes dus.
Ik had eindelijk bedacht dat we naar de middag voorstelling van soldaat van oranje zouden gaan en er dan meteen een dagje Katwijk van maken. Lekker even lunchen en naar het strand. Er waren nog 6 kaartjes beschikbaar maar we moesten 1 dag wachten met boeken omdat er vrij gevraagd moest worden. Dus vandaag snel boeken ....uitverkocht :-(
Ik heb echt geen inspiratie meer, dus hoop héél erg dat jullie misschien leuke ideeën hebben voor een (“memorabel”) dagje uit?
Please.....help!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:56

Andere datum prikken? Hindernisbaan, klimpark,reuzenrad bij schevingen, dagje Amsterdam inclusief die schommel bovenop een gebouw, restaurant in het donker, gekke fotoshoot, weekend uitwaaien op een waddeneiland etc.

Denise_Storm

Re: 25 jaar getrouwd...help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 00:04

Zijn jullie al bij de Lion King geweest? Anders zou ik er een dagje Scheveningen van maken ipv Katwijk! :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 00:08

Aangezien het om het zoeken van een leuk uitje gaat, heb je wellicht meer succes op het gedeelte Bokt Erop Uit. Daarom zal ik je topic daar even naartoe verplaatsen!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 00:09

moonsparkle schreef:
Andere datum prikken? Hindernisbaan, klimpark,reuzenrad bij schevingen, dagje Amsterdam inclusief die schommel bovenop een gebouw, restaurant in het donker, gekke fotoshoot, weekend uitwaaien op een waddeneiland etc.

Ik heb het weekend vóór en het weekend ná onze trouwdag gekeken, en de trouwdag zelf...nergens 6 stoelen naast elkaar meer

Je andere ideeën ga ik even op googlen, hindernisbaan en klimbaan gaan ik en schoondochter niet redden ivm slechte rug.
Bedankt iig voor het meedenken!

Denise_Storm schreef:
Zijn jullie al bij de Lion King geweest? Anders zou ik er een dagje Scheveningen van maken ipv Katwijk! :D

Daar had ik ook meteen naar gekeken, maar alleen loeidure kaartjes of geen 6 op 1 rij

Dreamy schreef:
Aangezien het om het zoeken van een leuk uitje gaat, heb je wellicht meer succes op het gedeelte Bokt Erop Uit. Daarom zal ik je topic daar even naartoe verplaatsen!

Top! Dank je!
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 17-03-18 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Posts samengevoegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 00:13

Kun je geen dagje Parijs doen? 3 uur met de trein :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 00:19

Een dinnershow?
Een stadstour en aansluitend daar overnachten.
Fietsen door Amsterdam

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 00:20

Joolien schreef:
Kun je geen dagje Parijs doen? 3 uur met de trein :)

Daar heb ik ook over gedacht. Lijkt me super leuk! Maar als we richting Thalys moeten is dat ook ruim een uur...dan moet ik 4 uur zitten en vrees dat ik dan niet meer kan lopen in Parijs met die rot rug van mij
Die rug beperkt echt de dingen die we kunnen gaan doen...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 01:25

Niello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 01:34

Escape room?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 01:47

Ballonvaart? Super toffe ervaring en zeker iets unieks!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 02:26

Echt super jullie input!
Escape room gaat niet lukken met claustrofobische schoondochter, en ikzelf durf de lucht niet in

Eigenlijk zijn we best lastig
Maar ik hoop echt zó dat er ineens iemand met een idee komt waarvan ik denk; Yes! Dat is het!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 06:23

Euhm, ronddobberen met een bbq donut en dit eventueel combineren met een activiteit zoals een stadswandeling of een bezoek aan een dierentuin of museum.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 07:48

Ga lekker een week of 2 later als er wel plek is. Nu ga je iets zoeken wat je misschien niet zo leuk vind.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 08:19

En er zijn meer dagen in de week dan alleen het weekend. Ik zou het dus ook gewoon opschuiven. Op die 25 jaar maakt 4 weken ook niet meer uit ;)

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 08:30

Dagje Londen miss een idee, smorgens vroeg vliegen en savonds laat weer terug? Of een andere leuke stad die bijv met de auto te bereiden is. Of naar 1e van de waddeneianden, daar uitgebreid gaan bruchen en dineren oid, met een lekkere strandwandeling erbij. Rit met de huifkar op de veluwe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 09:22

Alenthe05 schreef:
Dagje Londen miss een idee, smorgens vroeg vliegen en savonds laat weer terug? Of een andere leuke stad die bijv met de auto te bereiden is. Of naar 1e van de waddeneianden, daar uitgebreid gaan bruchen en dineren oid, met een lekkere strandwandeling erbij. Rit met de huifkar op de veluwe.

Vanaf de Veluwe wordt vroeg vliegen wel een kleine uitdaging, je moet er dan ook nog heen met de auto en op korte termijn vluchten boeken naar Londen is vaak duurder tenzij je op bv Luton vliegt. Dan duurt het ook nog even voordat je daadwerkelijk in Londen bent. Vluchtjes voor een dag naar Londen zijn vaak loeiduur als je niet toevallig een goede deal kan vinden of doordeweeks kan, 's avonds terugvliegen is pittig aan de prijs.

Ik zou het opschuiven en alsnog naar Soldaat van Oranje gaan als dat iets is wat jullie graag willen doen.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 09:32

Ik zelf vind Londen in 1 dag niet te doen qua reizen maar ok...

Verder:

- midgetgolf en pannenkoeken eten
- ga naar een Waddeneiland bv Texel. Ga daar met de tandem op pad en zeehonden bekijken.
- een lekker dagje naar de wellness met zn allen in badkleding. En dan een heerlijke lunch en diner eraan vastplakken
- bioscoop?
- kookworkshop
- een tour door het bos op de menwagen met een lunch tussendoor

Er is zoveel te bedenken :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:25

Emmaa_ schreef:
[
Vanaf de Veluwe wordt vroeg vliegen wel een kleine uitdaging, je moet er dan ook nog heen met de auto en op korte termijn vluchten boeken naar Londen is vaak duurder tenzij je op bv Luton vliegt. Dan duurt het ook nog even voordat je daadwerkelijk in Londen bent. Vluchtjes voor een dag naar Londen zijn vaak loeiduur als je niet toevallig een goede deal kan vinden of doordeweeks kan, 's avonds terugvliegen is pittig aan de prijs.
.

Je kan via Eindhoven (8:00 uur heen en 19:00 uur terug).
Kost ca 50-60E pp.

Via Cheapticket.nl (vliegen met RyanAir).

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:45

Misschien een dagje Efteling? Is enorm leuk en super gezellig!

Of zoiets als Avifauna of de apenheul?

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:21

Brainless schreef:
Emmaa_ schreef:
[
.

Je kan via Eindhoven (8:00 uur heen en 19:00 uur terug).
Kost ca 50-60E pp.

Via Cheapticket.nl (vliegen met RyanAir).

Om 4 je bed uit te gaan, 5 uur naar Eindhoven, half 9 land je en met een beetje geluk ben je dan om 11 uur in Londen, om vervolgens half 5 weer uit Londen te vertrekken en 11 uur savonds weer thuis. Lijkt me niet de moeite voor een dagje.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 20:15

Ik durf ook niet te vliegen :o

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:24

En als Ryanair vertraging heeft heb je helemaal niks meer aan je dag.

dagje Amsterdam/Utrecht is toch ook leuk.
Ff door de stad, museum, biosje en lekker eten.

De keukenhof is toch ook weer open is ook leuk als het mooi weer is.

En anders idd Soldaat van Oranje op een andere dag en ga je je trouwdag ergens eten.

silmitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:44

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:51

Keukenhof is open vanaf 22 maart.

Rondvaart in Amsterdam.
Eten op de SS Rotterdam.
Musical On your feet.

Comedytrain.