Bali alleen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordnina

Bali alleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 12:30

Voor mijn werk moet ik in juli op Bali zijn. Ik heb de mogelijkheid gekregen om een week eerder te vliegen dan dat ik daar nodig ben en zo zelf wat van Bali te zien. Er wordt echter zoveel aangeboden dat ik door de bomen het bos niet meer zie en liever wat ervaringen hoor.

Ik vind een levendige omgeving wel leuk, maar ik heb een hekel aan het nachtleven en bijbehorende brakke mensen overdag.
Terrasje, zitzakken op het strand in de namiddag e.d. spreken me dan wel weer erg aan.
Ik wil graag zwemmen in zee, maar hoge golven hoeven voor mij niet.
Ik kan goed alleen zijn, maar af en toe een praatje maken of samen met iemand eten als dat zo uitkomt is ook leuk.
Natuurlijk wil ik ook wat van Bali zien, fietsen, turtle island, de rijstvelden?

Ik dacht zelf aan Sanur en dan een paar dagen Ubud, maar misschien is het eiland ook wel goed te verkennen vanuit Sanur zodat ik op 1 locatie kan blijven? Of misschien de laatste 2 dagen een rondreis met overnachting plannen?

Wat zijn de do's en dont's met dit wensenlijstje?

Voor mijn werk zit ik overigens in een villa in Seminyak. Ik werk met 5 kinderen, 4-11 jaar dus tips om met hen te gaan ondernemen zijn ook zeker welkom.