Gezocht vakantiemaatje

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DeLabrador

Gezocht vakantiemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-18 07:33

Circa de laatste 10 dagen van juli heb ik een vakantie gepland die voor het grootste gedeelte in het teken zal staan van ''honden activiteiten''. Wegens privé omstandigheden kan ik deze reis niet met mijn gezin maken en ik hoop via deze weg iemand te vinden die het leuk vindt om met mij mee te gaan. Details en meer informatie over de vakantie en mijzelf geef ik graag in een pb.

Wat zoek ik:

- een hondenliefhebber
- bij grote voorkeur in het bezit van een rijbewijs
- niet rokend
- leeftijd niet echt van belang (ik ben zelf 31)
- geen zweverig, softie persoon. Iemand die ook een no nonsens mentaliteit heeft en lekker recht voor z'n raap is. Als je als 2 onbekenden samen op reis gaat bestaat er natuurlijk een kans dat er wat frictie ontstaat. Ik vind het dan belangrijk dat we beiden kunnen en durven zeggen wat er aan de hand is, elkaar daarin respecteert, niet in het negatieve blijft hangen en er verder een leuke tijd van maakt. Elkaar de ruimte geven om ook los van elkaar wat te ondernemen indien daar behoefte aan is
- Een heel groot budget is niet nodig
- Iemand waar ik echt van op aan kan en die niet last minute het ineens laat afweten

Spreekt bovenstaande je aan of ken je iemand die hier interesse in heeft, dan zie ik je privé bericht heel graag tegemoet!

essiesilly

Re: Gezocht vakantiemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 12:42

ik ga in augustus met deze 3 mafketels een weekje backpacken in de vogezen in m n eentje.. mocht je dat leuk vinden kunnen we wellicht eens afspreken om te kijken of het een en ander klikt?
Afbeelding

1 beauceron is geen beauceron <3 Chip, Jolie & Bisou! Basing dog training on a misunderstanding of wolf behavior is as useful as basing human education on a misunderstanding of chimpanzee behavior

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie