Ik kon zo geen topic vinden over Australië, of het was nogal verouderd. Maar als iemand nog tips heeft om bepaalde topics terug te lezen, roep maar!

Eind 2018 ga ik vlak voor kerst naar Singapore, een vriendin opzoeken die dan klaar is met haar half jaar studeren daar en daarna ga ik (ik ben toch al halverwege

We hebben nu op de planning dat we 29 of 30 december aankomen in Sydney allebei en daar blijven tot 4-5 januari. Hij koopt hier een auto waar hij dan nog een half jaar mee wil doen, dus dat is ons vervoer. Maar verder hebben we nu nog niet gepland... Daar hoop ik jullie hulp bij te krijgen! We willen dus vanaf sydney gaan rijden. We neigen nu naar de zuidkust, maar via de oostkust naar het noorden is ook nog een optie als dat veel gaver is om te zien!
Wie o wie kan ons helpen? Wat is gaaf? Waar is het meeste te zien (en het leukste om te zien in 1-1,5 maand? Hij gaat daarna nog door dus hem maakt het allemaal niet heel veel uit). In het zuiden heb je de ocean road en kangaroo island, maar meer naar het noorden heb je regenwoud. Ik weet echt niet wat het leukste is dus ik ben vooral op zoek naar ervaringen!
Rond 7 februari wil ik weer terug vliegen. Ik heb geen vaste datum waarop ik terug MOET zijn, dus een halve week eerder of een week later kan ook, maar rond die tijd moet ik dus wel bij een stad in de buurt zijn van waaruit ik terug kan

De meeste praktische dingen hebben we al uitgezocht (autoverzekering, reisverzekering, visum, internationaal rijbewijs enz.) maar mochten daar nog tips voor zijn horen we die ook graag!