Actief uitje ergens tussen Apeldoorn en Hasselt [BE]?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Actief uitje ergens tussen Apeldoorn en Hasselt [BE]?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 12:15

Hoi,

Omdat ik, vanwege geheimhouding van het programma, mijn eigen netwerk niet kan aanspreken hier maar even een topic. :D

In september organiseren we een weekend weg, het gaat om ongeveer 30 mensen (zowel mannen als vrouwen) tussen de 25 en 60 jaar.
Op vrijdagmiddag vertrekken ze vanuit omgeving Apeldoorn richting Hasselt (België), daar verblijven ze dan tot zondag einde van de middag.

Ik ben voor deze groep op zoek naar een actief uitje. Nadeel: ze gaan elk jaar een weekend weg met z'n allen waardoor ze dus al HEEL veel hebben gedaan. :+ Van klimmen tot skydiven tot paardrijden, niks is gespaard gebleven.
Minder actieve activiteiten liggen voor het oprapen, dus die zijn nu rond. Alleen willen we nog iets wat ze lang zal bijblijven :D

Zelf zat ik te denken aan iets als bubble-voetbal of bossaball. Dit laatste is alleen lastig omdat niet iedereen voor de lol op een springkussen gaat staan... :+ En bij bubble-voetbal staat er hooguit 10 man op het veld waardoor er veel mensen stil zitten. Al met al dus niet ideaal, maar wel een beetje waarin ik het zoek. 1 of 2 uurtjes bezig zijn en wel lekker actief.

Iedereen heeft een goede basisconditie maar er zijn wel wat zwakke knieën etc, dus niet iedereen wil iets extreems doen. Maar je kunt niet met iedereen rekening houden.

Het hoeft niet de hele dag te duren en het hoeft niet persé tussen deze 2 plaatsen in te liggen, maar daarvan in de buurt is wel fijn zodat ze niet teveel reistijd hebben. Prijs is bespreekbaar.

Dus... Wie oh wie weet er een (origineel!) en actief uitje voor deze groep? :D

x_Jeanine_x

Re: Actief uitje ergens tussen Apeldoorn en Hasselt [BE]?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:17

Wipe Out in Zoelen, bij Holland Evenementen Groep!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 18:58