Beste Bokkers,
Sinds een tijdje kriebelt het al om eens ver op reis te gaan. Nou ben ik elke keer te jong, te vroeg, alleen, etc.
Toch vraag ik het me vast af, mijn ouders zouden het nl. ook een goed idee vinden en -al zeg ik het zelf- ben ik qua verantwoordelijkheid en improvisatie redelijk ontwikkeld en schat ik in dat het wel kan lukken, met juiste planning en regeling.
Dus; hoe verzorg je een 2 à 3 maanden durende reis naar Canada/Noord-Amerika om daar op een farm te werken tegen kost en inwoning voor die tijd?Ik ben dus echt bereid om te werken, stallen uit te mesten, koeien te checken/verweiden etc. (wat ze er ook maar doen, en wel met de hoop dat je er wat begeleiding in krijgt om te leren). Hoe zoek je naar een farm? Regel je toch zelf onderdak? Waar moet ik op letten?
Het idee hiervan is dat zo'n grote actie wel eens mijn mentale gestel een reset kan geven en de frisse, natuurlijke omgeving het allemaal even wakker kan schudden. Ik verwacht er geen wonderen van maar naast dat dit altijd al een grote droom is geweest, lijkt dit een goed moment om ernaar te kijken.
Ik hoor graag ervaringen, tips, ook waarheid(al probeer ik zo realistisch mogelijk te blijven en dus vooral zoek naar 'dit en dit kan tegenvallen/ zo gaan' ipv niet onderbouwde 'dit gaat je niet lukken'-s) en meer!!
Alvast bedankt!