Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want ik heb niet zo heel veel ervaring op dit gebied en mijn vrienden en ik willen er vaart achter zetten (ivm met boeken).
Wij willen in de meivakantie óf de zomervakantie (als het budget het toelaat) graag op vakantie naar een warm land (Spanje, Griekenland, Zuid-Frankrijk, etc). We gaan waarschijnlijk met zijn vieren of vijven, dit is nu niet helemaal duidelijk.
Wij zullen die via onze ouders moeten boeken, want ik word in juli pas achttien en we moeten uiteraard van te voren boeken. Natuurlijk hebben wij toestemming.

Goed, to the point; waar kunnen wij het beste een vakantie boeken voor vier/vijf jongeren?
Wij willen ongeveer 400 euro betalen (pp, dus mag groepsprijs zijn), inclusief ontbijt en vlucht.
Ik zal even een lijstje maken:
- Vier/vijf jongeren (ik ben dus in de zomervakantie achttien, meivakantie niet);
- Met zwembad/strand oid;
- Niet te afgelegen van stad
Heel veel eisen of accommodatie is niet nodig, we willen gewoon gezellig op vakantie. Het liefst dus inclusief vlucht maar als het resoirt/hotel/camping goedkoop is kan dat uiteraard wel er bij geboekt worden!
Waar hebben jullie geboekt? En hebben jullie eventueel tips voor ons als minderjarigen hoe of wat?
We vinden het erg lastig om goed te kijken, haha.
Liefs,
Chantal en co