Gids in Tenerife komende week??

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

maras

Gids in Tenerife komende week??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-18 22:49

Ik ben deze week ( tot donderdag 8 februari) met hondje in Tenerife met vrienden, zij gaan golfen en ik wilde eigenlijk gaan wandelen maar in mijn eentje blijkt dat toch niet zo eenvoudig te zijn......is er misschien iemand die hier woont of iemand kent die mee wil wandelen op een leuke route ? Vergoeding is uiteraard geen probleem.

Murthul

Re: Gids in Tenerife komende week??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:31

Misschien kun je kijken op airbnb? Daar kun je tegenwoordig ook experiences boeken, wellicht staan daar leuke gidsen tussen?

De Turtle.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 01:06

Kom naar buureiland La Palma en ik neem jullie, samen met mijn eigen hondje, met plezier mee! :)

Verder: ongetwijfeld heeft Tenerife ook degelijke en gemarkeerde wandelpaden/routes. Koop een boekje of kaart en maak daar gewoon gebruik van, en hou er rekening mee dat in NATIONALE parken (parque national) honden verboden zijn. Ik geloof (niet 100% zeker) dat dat op Tenerife alleen de Teide en las Cañadas zijn. Let op: er zijn veel NATUUR parken (parque natural). Daarin mag een hond wél mee.
Hier op La Palma is alles natuur/nationaal park keurig aangegeven. Ik vermoed op Tenerife ook.

Retiens la nuit... ;)

maras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-18 11:20

Dat zou gezellig zijn geweest Palmera! Ik heb een boekje met alle wandelroutes maar het zijn nogal lange wandelingen en zonder vervoer lastig te komen. Maar ik heb nu ontdekt dat je rondom de meeste golfbanen kunt lopen dus ik denk dat het opgelost is :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie