Groen, afgelegen en kleinschalig.

Dus, ik weet niet waarom, maar het is daar zo idillisch... Zucht. Je zou kunnen denken, waarom niet terug. Ja, dat kan altijd, maar we zouden echt graag eens naar Italië gaan, met name vanwege het eten

Maar ok, Italië dus. het liefst onderin Italië, omdat we in september gaan en we in het zuiden kans op het beste weer hebben.
Er zit nog een addertje onder het gras, namelijk dat we ook verwend zijn met de prijzen op Corfu. Ik betaal liever niet meer dan €400.- voor een kamer, voor 2 pers een week. En de tickets mogen ook niet boven datzelfde bedrag uit komen. Kan wel, maar het is gewoon mijn hobby om zo goedkoop mogelijk ergens heen te gaan. Nu zou het voor onze huwelijksreis allemaal wel wat luxer mogen, maar tot max 1000 euro totaal. En All in willen we dus niet, want we houden van uit eten gaan.
Qua plaats hebben we niet veel nodig, behalve dus een mooi strand en meerdere restaurants. Bezienswaardigheden zijn leuk, maar geen must.
Ok, ik snap dat het heel veeleisend klinkt, maar zoiets moet toch te vinden zijn? Kleinschalig, mooi strand, veel restaurants. Oh en ligbedden en parasolverhuur, want ik heb er een hekel aan om met mn kont in t zand te moeten zitten

Brand los