Vakantie binnen Nederland/België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nooor_

Vakantie binnen Nederland/België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-18 20:32

Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik willen graag in de zomer op vakantie naar een plek die niet te ver is, dus leek het ons eigenlijk een prima idee om binnen Nederland te blijven (of uit te wijken naar België, dat kan ook :D)

We willen graag ergens heen waar veel te zien is (mooie natuur), maar ook een leuk dorp/ leuke stad zit waar we gezellig wat kunnen gaan eten.
Ik vind zelf de wadden en de Ardennen erg leuk, maar was benieuwd of iemand een goede tip heeft voor specifieke plaatsen om naartoe te gaan. Ik ben helemaal niet bekend met dit soort dingen, dus zelfs als iets voor de hand ligt, kan je het nog voorstellen haha :+

Edit: we willen een weekje gaan, dus het is wel fijn als we niet na 2 dagen ons al moeten vervelen O:) denk niet dat dat snel zo zou zijn overigens

Ik ben benieuwd :)

Groetjes Noor

Corien_

Re: Vakantie binnen Nederland/België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 20:36

Hai Noor!

Wij zijn afgelopen zomer op texel geweest in een soort vooropgezette tent (het was een stuk luxer hoor). De camping was heerlijk rustig en met de fiets was je zo op het strand en in de dorpjes. Sowieso vond ik texel erg leuk om lekker te fietsen en wat uitstapjes te maken naar onder andere een brouwerij.
Heet geloof ik camping anemoone.

HaKuNaMaTa

Re: Vakantie binnen Nederland/België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:38

Ruinen, in dernthe! Heb je super mooie huisjes die je kan huren, met jacuzzi, sauna, bubbelbad, douche, mooie keuken, mooie ruimte. En je zit dicht bij de hunebedden, en heeeel veel natuur om je heen.

Of het landal park in Beekbergen, heel dicht bij de grootste waterval van Nederland, en als je verder loopt zijn er ook oude treinen te zien, en met een beetje geluk zie je nog een stoomtrein voorbij komen. Er is ook een onwijs oud parron, echt heel gaaf, mooie wandelroute ook.
Ook zit je dicht bij Kootwijk, en radio Kootwijk o.a (dat gebouw uit de clip van Nick en Simon “kijk omhoog” mega Mindy is daar opgenomen. En zo nog meer dingen.)
Huisjes daar zijn ook voorzien van sauna, en het is genieten op de Veluwe.