Surfen en toerisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Surfen en toerisme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 12:16

:wave:

Mijn vriend en ik zijn vorig jaar voor het eerst gaan surfen in Portugal, Carcavelos. (Dichtbij Lissabon) Dit smaakte direct naar meer, maar de golven vielen wat tegen. Achteraf hadden we kunnen weten dat die ik juli op z’n slechtst zijn :=

Nu zijn wij nog rasechte beginners met een lowbudget en willen we volgende zomer weer gaan surfen. Zelf dachten we aan september/oktober ivm de hoogte van de golven en omdat het dan misschien wat goedkoper is.

Ik ben benieuwd waar de mooiste (goedkopere) plekjes in Europa zijn waar je niet alleen kan surfen, maar je je ook nog kan vermaken als jong stel (22). Ik ben bang dat we ergens terecht komen waar verder niks te doen is.

Verder vind ik alle input interessant, dus brand maar los :)
Laatst bijgewerkt door Ikwashier op 14-01-18 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

UK_eef

Re: Surfen en toerisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:25

Corralejo/El Cotillo - Fuerteventura. Een watersport eiland en ook nog betaalbaar als je vroeg boekt (Ryanair).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:27

Je moet ook niet gaan golfen als je wil surfen :Y) .

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 12:28

Eef_Bam schreef:
Je moet ook niet gaan golfen als je wil surfen :Y) .

*oopsie* zondagochtend foutjes

iirrssjjee

Re: Surfen en toerisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 00:41

Ik hoor ook goede verhalen over Fuertaventura. Staat altijd veel wind en daardoor veel golven. Word het surfparadijs genoemd op meerdere sites. Is leuk en betaalbaar en volgens mij komen daar redelijk wat jonge stellen.

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 21:43

net buiten europa, marokko even ver vliegen als de canarische eilanden.

Taghazout is een klein dorpje naast agadir. Staat bekend als surfparadijs (ongeveer 20 minuten van agadir af en daar is altijd wel wat te beleven).

Tickets zijn soms heel goedkoop bij ryanair (onder de 100 euro) en taxi's/huurauto's zijn ook spotgoedkoop.