.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
february

Berichten: 183
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Courtenay, BC Canada.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:55

2018 begon met 10 dagen Noord-Marokko, in maart ben ik een week in Fins Lapland geweest en eind april twee weken naar Indonesië (Flores).

Deze week is mijn vakantie-zonder-eind begonnen; ontslag genomen en donderdag mijn laatste werkdag gehad, mijn huis in april verkocht en had maandag de overdracht. Vanaf nu dus dakloos en werkeloos, ga weer fulltime de wereld rond reizen *\o/* Start eind volgende week in Canada voor 3 maanden, als het daar fris wordt vertrek ik weer naar Azië <3

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 20:05

WoW wat leuk. Hoe lang wil je reizen?

february

Berichten: 183
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Courtenay, BC Canada.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 21:29

poes schreef:
WoW wat leuk. Hoe lang wil je reizen?


Totdat ik de behoefte voel om weer hier in NL neer te strijken of totdat ik echt door mijn spaargeld heen ben en geen werk kan vinden :D Ik kan met huidige spaargeld zeker een maand of 8 tot 12 zonder werken reizen en m'n verzekeringen gewoon betalen, beetje afhankelijk van hoe gek ik het maak natuurlijk. De overwaarde van mijn huis staat apart voor als ik terugkom in NL voor een nieuwe (koop)woning en in mijn werkveld heb ik al voordat ik weer in NL ben een baan, dus dat is een geruststellende gedachte:j

Omdat ik alle tijd heb, zal ik tijdens mijn reizen ook 'werken' tegen kost en inwoning (HelpX, WwooF) en dat maakt reizen relaxter en beter betaalbaar. Daarnaast ga ik waarschijnlijk als freelance schrijver aan de slag, druk in onderhandeling met een uitgeverij die schoolboeken uitgeeft voor mijn vakgebied en dat zou een ideale (bij)baan zijn, immers niks anders nodig dan mijn laptop en af en toe internet om mijn content aan te leveren.

Plan is nu om tot november echt te reizen in Canada, dan even in NL wat zaken te regelen en eind november in Griekenland in een vluchtelingenkamp aan de slag te gaan. En dan in 2019 weer richting Azië en vervolgens een jaar in Nieuw Zeeland aan de slag op een working holiday visa. Maar dat zijn de grove plannen, als ik iets geleerd heb van reizen, is dat het zo weer anders kan lopen en die vrijheid is heel fijn _/-\o_

Cabelona

Berichten: 1701
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:21

September staat een rondreis Kroatië op de planning. En oktober ga ik samen met een vriendin naar Napels. Ben erg benieuwd!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:30

Lang niks gepland midweekje cochem gedaan weekend valkenburg nadat april florida was. Vandaag besloten 2,5 week weg in september. Low budget bestelbus en motor. Tentje mee en camperplekken afwisselen met camping. Eerst oostenrijk ivm harleywood daarna doorsteken naar frankrijk eventueel via noord italie

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:34

Wij gaan in oktober lekker een weekje All Inclusive naar Egypte!

merel_gomez
Berichten: 10041
Geregistreerd: 14-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-18 19:52

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:45

Rienn schreef:
Gisteren de datum van de vakantie vast gezet en het worden 2 weken Toscane en dan vooral aan de kust. Ook willen we 1 of 2 overnachtingen plannen in Zwitserland. Aangezien we met de auto gaan, kan dit prima.


Change of plans
Het worden nu 8 dagen Oostenrijk, dit omdat ik een intakegesprek heb midden in onze vakantie. Heel handig gepland, maar dit wordt ook een fijne vakantie, alleen veel korter. :D

Mando

Berichten: 15702
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:00

Wat gaaf february..

Wij nog 40 daagjes tot de vakantie. Heerlijk om zo te kunnen aftellen

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:04

last minute geboekt naar Mauritius :P 21 augustus vertrekken!
tips zijn welkom!

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:16

Ik ben in april een midweekje naar Drenthe geweest

In mei een weekend naar Spanje (in de buurt van Barcelona)

Juli een weekend Brabant

Eind augustus all inclusive naar Spanje(Costa de Almeria)

Met kerst nog een week naar Spanje met schoonfamilie :)(Alicante)

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:35

Vliegtickets naar Jordanië zijn geboekt voor oktober, even er uit na de verhuizing *\o/*

En het volgende plan wordt alweer gemaakt. Waarschijnlijk Zanzibar, Sri Lanka of Myanmar medio februari 2019.

AmyJamess

Berichten: 2122
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:54

Wij gaan in oktober naar cran Canaria. Wij zitten in het plaatsje Playa del Ingles. Gewoon in een simpel appartementje. Heb er nu al zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 22:59

Nog een leuke tip voor mensen die lekker weg willen in eigen land, je kunt namelijk een strandhuis huren. Dat kan op verschillende plaatsen zoals in Wijk aan zee bij http://www.aanzeeslapen.nl