Tenerife 2018, tips voor bezichtigingen?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Petrichor

Tenerife 2018, tips voor bezichtigingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 12:45

Yes het is weer 2018 en de vakanties worden weer geboekt.

Mijn vriend en ik gaan dit jaar voor het eerst samen op vakantie naar Tenerife. Voor mij wordt het al de 3e keer maar mijn vriend is nog nooit op Tenerife geweest.

Ik weet opzich best wel wat van Tenerife af, in het zuiden ken ik de weg aardig goed. Voorgaande keren heb ik voornamelijk gerelaxt en wat excursies gedaan, dit jaar gaan we dat totaal anders aanpakken.

Wij hebben een appartement gehuurd in Playa de las Americas waar verder niks bij zit, dus we moeten ons zelf voorzien van alle maaltijden. Wij zullen dan vaak uiteten gaan en lekker verse broodjes halen bij de bakker.

Echter is ons verteld dat we bij het appartement een auto kunnen huren zodat we iig geen torenhoge borg hoeven te betalen. Wij willen dan 3 of 4 dagen in een auto rondrijden langs mooie plekjes. Maar wat zijn in Tenerife nou echt plekken die je moet zien? Ik snap dat je de Teide en Masca natuurlijk moet bezichtigen maar dat is iets waar alle toeristen wel naartoe zullen gaan tijdens hun verblijf in Tenerife. Maar wat zijn nou echt mooie plekjes die niet zo voor de hand liggend zijn?

The smell of earth after rain!

Petrichor

Re: Tenerife 2018, tips voor bezichtigingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 19:45

Niemand?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 19:49

Masca is de wandeling naar de kust ergg gaaf!
Siampark? **\O/**
Een nachtelijke tocht naar de teide voor de sterrenhemel. <3
Los gigantes vind ik echt tof.
En rij het eiland eens rond naar het noorden. Dat is heel mooi, zeker bij goed weer.

Wij zijn ook nog in het oosten geweest. Dan moet je wel lef hebben als je zelf rijdt. Hele smalle berghellingen en een moet soms achteruit op de pas om een bus voor te laten. Maar heeel erg mooi ook.

_KiMbErLeY_

Re: Tenerife 2018, tips voor bezichtigingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 19:54

Je moet sowieso naar supacademytenerife!

Daar kun je kanoen met dolfijnen! :))

Strooigoed

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 11:38

Mijn vriend mag rijden dus dat komt wel goed denk ik! Is het oosten dan een stuk ruiger?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie