Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:39

is de 9 maanden beurs een beetje de moeite waard? Ik heb een tweeling van 12 weken nu....

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:12

Liezel1 schreef:
is de 9 maanden beurs een beetje de moeite waard? Ik heb een tweeling van 12 weken nu....


Ligt er natuurlijk aan wat je er zoekt, maar het is echt groot en de mogelijkheid om kennis te maken met véél producten en ook wel leuke dingen te shoppen, kleding, nijntje dingen, zwitsal staat er ook dacht ik. Natuurlijk is er ook een deel gericht op mensen die nog zwanger zijn/moeten worden. Maar er staan ook fabrikanten van kinderwagens bijvoorbeeld. Of zo'n kraam waarbij je dingen met naam erop kan laten bedrukken.

ratjelover

Berichten: 2668
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:06

Alwiene schreef:
Yeaaaah topic, ik dacht van de week in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wel een x over kon slaan. Maar nééé dus mijn voorbereiding is gestart (kaartenjacht, kopen is voor watjes :P ) :D


Ik houd me (weer) aanbevolen! Vorig jaar een topdag gehad! :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:11

ratjelover schreef:
Alwiene schreef:
Yeaaaah topic, ik dacht van de week in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik wel een x over kon slaan. Maar nééé dus mijn voorbereiding is gestart (kaartenjacht, kopen is voor watjes :P ) :D


Ik houd me (weer) aanbevolen! Vorig jaar een topdag gehad! :j


Heb je geaccepteerd op FB. Mocht ik meer winnen dan ik nodig heb gaan ze in principe in de verkoop om wat zakgeld te hebben voor op de beurs, maar ik kan je wel taggen bij acties als je dat wil zodat je zelf mee kan doen? :)

ratjelover

Berichten: 2668
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 08:11

Ja graag alwiene! Vorig jaar ook aan veel acties meegedaan maar helaas weinig geluk. Dit jaar nieuuwe poging!

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 20:06

Huisdierenplein is ook weer terug dit jaar ! ,miste ik vorig jaar wel nadat het 2 jaar terug er wel stond :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 20:24

Rebecca schreef:
Huisdierenplein is ook weer terug dit jaar ! ,miste ik vorig jaar wel nadat het 2 jaar terug er wel stond :P


Was het huisdierplein op zich weg? Nee toch, vorig jaar dacht ik gewoon bij Renske en Prins enzo geweest?
Twee jaar terug hadden we toch dat Best Friend event met die hele aparte hal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:43

Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Huisdierenplein is ook weer terug dit jaar ! ,miste ik vorig jaar wel nadat het 2 jaar terug er wel stond :P


Was het huisdierplein op zich weg? Nee toch, vorig jaar dacht ik gewoon bij Renske en Prins enzo geweest?
Twee jaar terug hadden we toch dat Best Friend event met die hele aparte hal?

Ja Dat bedoel ik :+ , was super leuk !

ratjelover

Berichten: 2668
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:05

Iemand nog tips voor goedkope kaarten en/of kortingsacties?

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:07

Bij kruidvat heb je gratis avond kaarten :)

ratjelover

Berichten: 2668
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:16

Iloveiswan schreef:
Bij kruidvat heb je gratis avond kaarten :)


Dank voor de tip, maar wij moeten een eindje rijden dus willen er graag een hele dag van maken :j

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:18

ratjelover schreef:
Iloveiswan schreef:
Bij kruidvat heb je gratis avond kaarten :)


Dank voor de tip, maar wij moeten een eindje rijden dus willen er graag een hele dag van maken :j



Dan weet ik het verder niet. Naast de gebruikelijke acties via facebook.

Heb zelf de 1+1 kaartjes paar maanden geleden gekocht.

ratjelover

Berichten: 2668
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:26

Goed gedaan!
Helaas was ik er toen nog helemaal niet mee bezig hihi
Maar we hebben nog even en anders bestel ik ze alsnog :j

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:38

Weet iemand of LLL ook weer aanwezig is op de 9 maanden beurs? Ik kan het niet vinden.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:44

Meestal wel met een stand. Eurolac is er ook aanwezig

Bellex

Berichten: 9304
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:22

Zag iets dat op de laatste dag veel op is, ik ga altijd laatste dag, en ik heb pas 3x een product gezien die op was. Valt echt heel erg mee dus!
Voor kaartjes, schrijf je even in voor de nieuwsbrief, staan vaak aanbiedingen in :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:35

knabbelgirl schreef:
Zag iets dat op de laatste dag veel op is, ik ga altijd laatste dag, en ik heb pas 3x een product gezien die op was. Valt echt heel erg mee dus!
Voor kaartjes, schrijf je even in voor de nieuwsbrief, staan vaak aanbiedingen in :)


Ik denk dat je het van vrij veel ook niet in de gaten hebt als je alléén de laatste dag gaat. Maar ik ben vorig jaar twee dagen geweest en dan kun je dus heel goed vergelijken. Zowel wat de prijzen doen als of er dingen 'missen' en dan valt toch echt wel op dat er best wel dingen niet meer zijn die laatste dag. Maar stel ze staan de hele week bv 2 soorten chips te promoten en op de laatste dag nog maar 1 soort dan merk je dat niet persé als bezoeker :)

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:22

Goed nieuws :D ga toch voor 90% met mijn moeder. Zat gisteren te bedenken wij zijn ook een jaar vip geweest. daar kan je dan je spullen kwijt en rustig zitten. Dat zou ideaal zijn voor mijn moeder. Dan alles op haar tempo doen en uitrusten op een rustige plek en je spullen kwijt kunnen. Hoef ik niet alles te tillen _O-

Heb ook 2 gratis avondkaarten dus als we dan een hal overgeslagen hebben kan ik altijd nog erheen. Ben die week zowiezo in amstelveen voor werk ook. We willen dan de maandag of dinsdag gaan. Nog even programma kijken. Ze wil zowiezo iets met dieren ook zien.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 14:49

Afbeelding

Kans om kaartjes te Winnen :)

Of de actie bij kruidvat ;)

Afbeelding

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:27

Ik heb er weer zin in *\o/*
Nog een paar weekjes wachten :):)

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:09

Zou graag willen gaan dit jaar... Maar alleen is ook niet leuk, dus wordt maar overslaan denk ik dan! :(
Blijf het topic nog wel graag volgen.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:18

Als ik het kan regelen ga ik dit jaar weer heen.
Samen met mijn moeder, en als het goed is gaat mijn schoonmoeder ook voor het eerst mee.

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:52

Haha ik opende dit topic en werd spontaan enthousiast door jullie enthousiasme! Dat moet wel leuk zijn was mn eerste gedachte. Dus gelijk2 vriendinnen geappt en kans dat wij er dit jaar voor het eerst heen gaan.

Verder dan jullie blijheid en de site, ben ik nog niet gekomen met de huishoudbeurs. Wat zijn absolute do's en dont's? Is er genoeg parkeergelegenheid en hoeveel kost dat zo ongeveer? Hopelijk willen jullie ons verse wegwijs maken als echte fans :o

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 17:35

xxemmely schreef:
Haha ik opende dit topic en werd spontaan enthousiast door jullie enthousiasme! Dat moet wel leuk zijn was mn eerste gedachte. Dus gelijk2 vriendinnen geappt en kans dat wij er dit jaar voor het eerst heen gaan.

Verder dan jullie blijheid en de site, ben ik nog niet gekomen met de huishoudbeurs. Wat zijn absolute do's en dont's? Is er genoeg parkeergelegenheid en hoeveel kost dat zo ongeveer? Hopelijk willen jullie ons verse wegwijs maken als echte fans :o


Als je vroeg bent kun je parkeren bij de Rai, dat kost 20 euro per 24 uur (ongeacht hoelang je staat). Ben je later dan word je naar een ander terrein geleid en kan je met de pendelbus, parkeren daar is iets goedkoper, ik meen 15 euro dat het daar is, maar ik sta altijd onder de RAI.

De vreethal is leuk, maar doe het niet om lunchtijd want dan sta je echt in één grote mensenmassa. De drankhal zit wat verstopt achter de vreethal, niet overheen kijken als je er interesse in hebt :D

Het is groot, dus probeer een plan te maken, anders loop je echt van hot naar her te rennen haha. Plattegronden zijn misschien wel truttig, maar voorkomen wél dat je nog meer kilometers maakt op een dag dan je toch al doet.

Verder zou ik voor mezelf een budget bedenken wat ik die dag max uit wil geven, en flink wat bekijken voor je keuzes maakt. Bedenk ook goed of de aanbieding echt zo scherp is. Soms zitten er echt leuke aanbiedingen tussen, maar soms valt het ook stiekem best tegen hoeveel het scheelt. Wees vooral niet bang om nee te zeggen, sommige verkopers zijn een tikkie over enthousiast namelijk. Soms valt er trouwens best wat te overleggen of te handelen ook nog. Heb vorig jaar iets gekocht bij een kraam die geen moer te doen had, heb interesse getoond en gezegd wat ik het waard vond. Als ik dat niet verder vertelde wilde hij dat wel doen. Mooi.
Overleggen of je een combi deal in een net andere combinatie kan krijgen werkt niet altijd, maar soms ook wel, vragen staat vrij :D

Eten kun je kopen daar, maar is best prijzig, dus bedenk van te voren of je dat wil of dat je liever iets mee neemt. En tot slot, mensen vervloeken trolly's maar ik zweer je dat ik elk jaar weer dolblij ben met mijn trolley want ik heb anders echt mijn schouders aan gort van het dragen van de tassen!

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 22:13

Rot trolleys :+ , ik schop vaak even extra tegen die krengen aan := . Trend van de laatste jaren

Ik zou eerst naar de vreethal gaan sochtends , dan is het nog wel te doen .


Ga donderdags :D , weet nog niet met of zonder mam . Ach dan trek ik wel op met alwiene :') , als ze haar trolley maar onder appél houd