Allereerst excuus als dit topic verkeerd staat.
Na vier jaar wil ik graag weer een keer op vakantie en wel naar de Dolomieten. Ik neem in elk geval twee honden mee en ik denk mijn moeder. Het eerste "probleem" waar ik op stuit is dat ik alleen maar vakantie appartementen tegen kom. Mijn honden kunnen geen traplopen en zijn veel te zwaar om te tillen, dus tips voor vakantiehuizen waarbij we geen trap op hoeven zijn erg welkom. Ik wil sowieso naar Lago di Braies (Pragser Wildsee) en verder heb ik natuurlijk nog meer prachtige plekken en natuurparken gezien op google maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Verder lekkere plekjes om te winen en dinen, wandelroutes e.d. Stappen ga ik niet doen dus dat is niet belangrijk. Ik zit te denken aan 11 dagen(excl. autorit) maar als jullie zeggen dat is echt veel te kort! dan is 14 dagen is ook zeker een optie en ik denk er aan om begin mei te gaan, zodat het voor de honden niet te warm is. Eind april is ook mogelijk als jullie dit aanraden qua temperatuur voor de honden. Verder wil ik dus eigenlijk vooral de mooie natuur verkennen en lekker eten en drinken en is een vakantiewoning op "de begane grond" dus van groot belang. Camperen is voor mij geen optie ivm gezondheidsredenen.
Wie o wie kan mij van tips en tricks voorzien