Iemand tips of ideeën vakantie buitenland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_92

Iemand tips of ideeën vakantie buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-17 13:44

Hallo Bokkers! :)

Ik ben benieuwd of jullie wat tips of ideeën voor mij hebben!
Ik zou graag in februari, maart of april een weekje op vakantie willen. Aangezien ik dit alleen ga doen zou ik het wel leuk vinden als er genoeg te doen is! Ik ben momenteel al met een Farm in Zweden aan het mailen alleen ben ik bang dat ik mij hier toch een beetje ga vervelen aangezien dit meer een soort “camping” is voor gezinnen.

Nu zit ik eventueel te denken aan een groepsreis. Heeft één van jullie zoiets misschien al eens gedaan? Alleen dan zou ik het wel erg leuk vinden als ik in die week meerdere keren kan paardrijden, het niet in Nederland is en in een mooie omgeving! Ik ben graag buiten, en vind het heerlijk om lekker actief bezig te zijn!

Groetjes, Esther

NZ92

Re: Iemand tips of ideeën vakantie buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:50

Lukasje

Re: Iemand tips of ideeën vakantie buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:56

Waarom ga je dan niet op een begeleide paardrijvakantie? Bv bij www.hippotrek.be

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 23:19

Wat is jouw definitie van "actief bezig"?

Wij zijn bijvoorbeeld van de witte-weggetjes-met-twee-pijltjes. Met een potente (4x4) auto zijn dat de leuke weggetjes om te touren :D

Maar je zou er een roadtrip van kunnen maken om naar Zweden te rijden. Stippel je route uit, bezoek onderweg dingen die je interessant vindt. Wat dan het voordeel van alleen gaan is dat je heel snel contact hebt met de locals. Dat geeft onverwacht interessante ontmoetingen :j