tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 16:01

Aankomend jaar (2018) zijn we 10 jaar getrouwd en dit willen we vieren natuurlijk. Ook omdat we een behoorlijk zwaar 2017 achter de rug hebben (2 van de 4 dieren veel te jong overleden, ik een zware operatie/revalidatie door een zeldzame botziekte). We willen met 4 gaan, wij en onze kinderen van 8 en 6)

Het plan is om een paar dagen naar een leuk pretpark te gaan en daar of in de directe omgeving te overnachten. We zijn een paar jaar geleden in fantasialand geweest, we zouden daar wel weer naartoe willen. Nu weet ik dat er 2 hotels zijn (Matamba en Ling Bao), van de directe omgeving daar weet ik niks.

Ik vind alleen de overnachtingen daar behoorlijk prijzig en dan moeten we nog los de entreekaarten kopen voor de dagen dat we er zijn.

Hebben jullie misschien tips/trucs rondom dat boeken (direct of va een reisbureau), zijn er wel eens acties of iets, of vroegboekkorting?
En is het het geld waard of kan ik beter naar een ander park gaan?

Alvast bedankt!

Goof

Berichten: 28808
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:25

Vwb overnachten; airbnb.

knollentuin
Berichten: 10397
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:30

Ik heb Vorig jaar een combi aanbieding gehad hotel matamba inclusief entree kaarten dat was goed te doen, het matamba hotel vind ik beter dan het ling bao, ook geweest en heeft een ster meer maar het eten was echt beter en meer divers in het afrikaanse

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 00:34

Ik weet niet hoe ver je wil rijden, maar Europapark is ook een aanrader. Als je daar een B&B in de buurt zoekt via booking.com, vind je vaak al mooie overnachtingsplaatsen met ontbijt voor een klein prijsje.

Niqui

Berichten: 2178
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 00:45

Europapark is zeker een aanrader (veel mooier dan Fantasialand vind ik persoonlijk). Naast de themahotels is er ook een camping bij met huuraccomodaties: https://www.europapark.de/de/hotels/cam ... amp-resort
Daarnaast zijn er zoals hierboven al gezegd, voldoende andere overnachtingsmogelijkheden in de omgeving van het park.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:03

Ik verplaats je topic naar [BEU] Bokt Erop Uit, omdat je vraag over een uitje gaat. :)

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:30

Niqui schreef:
Europapark is zeker een aanrader (veel mooier dan Fantasialand vind ik persoonlijk). Naast de themahotels is er ook een camping bij met huuraccomodaties: https://www.europapark.de/de/hotels/cam ... amp-resort
Daarnaast zijn er zoals hierboven al gezegd, voldoende andere overnachtingsmogelijkheden in de omgeving van het park.



ik woon hier zelf niet zo extreem ver van vandaan, ik ben 1 keer geweest. om echt dit park alles mee temaken gebruik je 2 dagen. het is zo groot en zo mooi ingericht dat het echt jou Geld waard is om heen te gaan.

moonsparkle
Berichten: 21726
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:46

Ik zou ook voor europapark gaan

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:52

Ik ook. Volgens mij is Europapark niet veel duurder dan Phantasialand.

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Re: tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 16:07

Bedankt voor de tips, Europapark ken ik inderdaad nog niet.
Efteling zijn we al vaker geweest voor een dagje dus die is wat minder speciaal. Vandaar dat we aan Phantasialand dachten.
Maar als iedereen zegt dat Europapark nog beter/mooier is....

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Re: tips/trucs verblijven fantasialand of ander park?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 20:16

je kunt altijd op Internet kijken naar foto's etc. ik ken als voorbeeld de andere parken niet.

tickets kosten vanaf 34,50 euro wat ik gezien had. kann nu ook wat duurder zijn.