Ik kom er zelf even op internet niet uit en ik weet dat meerdere bokkers deze ervaring al ooit hebben mogen beleven.
Ik ben nu 21 jaar en zit in het laatste jaar van mijn opleiding HBO-V.
Als alles volgens planning verloopt zal ik eind juni klaar zijn met mijn opleiding. Het is al een lange tijd mijn droom om ervaring op te doen en te mogen werken op een ranch in Canada. Het zou dan gaan over een maand of 2.
Waarom canada? Canada trekt mij vanwege de natuur heel erg aan en ik wil graag hierna nog 3 weken gaan roadtrippen door Canada met mijn vriend. Dit staat bovenaan ons lijstje wat we graag willen doen. Hij komt dan over gevlogen en dan gaan we samen weer naar huis.
Nou heb ik me al wat ingelezen en heb ik al verschillende sites ontdekt. Maar ik blijf toch met wat vragen zitten.
- Waar moet ik allemaal aan denken? Vooral wat betreft visum en dergelijke.
- Hoe kan ik het beste zoeken en in contact komen met een ranch?
- Wat verwachten ze van je? Ik ben absoluut niet bang om vieze handjes te krijgen en ben een harde werker. Maar zou het ook wel leuk vinden om wat met de dieren te doen/verzorgen en bijvoorbeeld niet alleen maar in de keuken werken. Dit zou niet de ervaring zijn waar ik naar op zoek ben.
- Heeft iemand ervaringen die hij/zij graag wil delen? Mag ook van andere landen zijn hoor. Ben erg benieuwd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen mijn droom waar te maken!