Zwarte cross 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N_Quirro

Berichten: 343
Geregistreerd: 27-05-11
Woonplaats: Achterhoek

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:11

Ik ga dit jaar ook weer! Heb voor alle dagen kaarten en wonen op fietsafstand, dus we kijken nog even wanneer we gaan (wel alle dagen sws) Wel ontzettend zin in!

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:35

Ghehe animal ik zit op the same place as always. Alleen werk ik elke dag vanaf 14u dus dan zie ik je niet denk ik. Misschien kom ik wel even een suikerspin scoren.

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:28

yvanna schreef:
desi92 schreef:
Ze controleren je niet bij de crewcamping. Zolang je je gewoon gedraagt is er niks aan de hand.
Ik werk voor het 7e jaar weer bij backstage oost

Dus je mag zelf gewoon eten en drinken meenemen? Dacht dat dat absoluut niet mocht. Beter


Klopt! Neem al jaren mn eigen eten en drank mee op crewcamping
Zolang je alcohol niet zo gaat lopen showen is er niks aan de hand.[/quote]


ooww fijn!

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:12

desi92 schreef:
Ghehe animal ik zit op the same place as always. Alleen werk ik elke dag vanaf 14u dus dan zie ik je niet denk ik. Misschien kom ik wel even een suikerspin scoren.


Ik denk dat je me donderdag dan wel even gaat zien :D Ik verwacht niet voor 14.00 uur aanwezig te zijn. Gezellig als je een suikerspin komt scoren! Smiddags (zeker eind van de middag) is het vaak heel druk, maar als je wat eerder bent heb ik waarschijnlijk wel tijd voor een praatje :D En natuurlijk om jouw suikerspin te maken!

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:56

Oooh donderdag zit ik er vanaf 14u :D dan moeten we elkaar haast wel treffen :))

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:23

Zouden ze de WK finale uitzenden ergens op het terrein? *fanatiek supporter die erop rekent dat Belgiƫ wereldkampioen gaat worden hier* Anders ga ik rond 3 uur de zondag al vertrekken. als ze de halve finale halen

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:38

Ik ben er vanaf woensdag tot maandagnamiddag. Vandaag al even geweest voor terreinverkenning. Tip: neem oude en meerdere setjes kleding mee schoenen mee. Het stof dringt tot in alles door en je wordt echt supersmerig. Wasmachine draait met alle kleding van vandaag, inclusief sneakers.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:39

Yltje schreef:
Zag dat er gratis water beschikbaar is, dat is mooi.

Maar heeft iemand ook gezien dat we water mee mogen nemen naar de camping? Wij halen namelijk flessen water welke mee gaan voor ieder mogelijk doel.


Er komen extra drinkwaterpunten bij de toiletten geloof ik.

Yltje
Berichten: 1278
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:57

Nabster schreef:
Yltje schreef:
Zag dat er gratis water beschikbaar is, dat is mooi.

Maar heeft iemand ook gezien dat we water mee mogen nemen naar de camping? Wij halen namelijk flessen water welke mee gaan voor ieder mogelijk doel.


Er komen extra drinkwaterpunten bij de toiletten geloof ik.


Ja op het terrein zelf begreep ik wel, maar omdat er bij de dixies nooit waterpunten zijn oid vroeg ik het me af. Maar we nemen gewoon wat mee, mochten we het moeten inleveren so be it denk ik :)

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:35

Nabster schreef:
Yltje schreef:
Zag dat er gratis water beschikbaar is, dat is mooi.

Maar heeft iemand ook gezien dat we water mee mogen nemen naar de camping? Wij halen namelijk flessen water welke mee gaan voor ieder mogelijk doel.


Er komen extra drinkwaterpunten bij de toiletten geloof ik.

En smeerstands?

Ik weet van vorig jaar dat het pas later opgezet werd.

Zijn er dit jaar vanaf het begin smeerstands?

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:15

Wat is jullie meeneem lijstje? Wie gaat er nog meer alle dagen?

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:41

Hier ook, alle dagen. We zijn luxe paarden :D , en wat ik meeneem: toiletspullen, ondergoed, paar korte broeken, hempjes, strohoed. Niet veel bijzonders hoor, ik denk dat de pinpas het belangrijkste is :')

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:30

Jaa precies! neem jij ook gewoon brood mee en zo? ben echt benieuwd hoe dat gaat met de wc's.... vind wel dat het bier best duur is.. rond de 2.50 per biertje las ik..

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:31

Jolien mijn lieveling! Zaterdag gaan we even meeten!

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:33

yvanna schreef:
Jaa precies! neem jij ook gewoon brood mee en zo? ben echt benieuwd hoe dat gaat met de wc's.... vind wel dat het bier best duur is.. rond de 2.50 per biertje las ik..


Nope, neem geen brood mee.

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:00

@yvana eten mag alleen mee op de crewcamping. Niet op de gewone camping.

Vandaag mn laatste dienst bij mn werk en dan vanaf woensdag aan het werk op de cross
Inpaklijstje ook al klaar, denk ik :')

Ik denk trouwens niet dat ze de finale gaan uitzenden ergens. Zou niet weten waar ze dat willen gaan doen
Laatst bijgewerkt door desi92 op 08-07-18 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Berichten: 14327
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:05

Vergeet niet tig flessen zonnebrand :P

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 14:15

Nathalie, ja doen we!

Ik denk inderdaad dat met d'r voorspelling van nu je pinpas en zonneband het belangrijkste is. Wij vliegen van de ene vakantie de andere in, dus een dagje wassen voor de cross en weer door. Geen tijd om een paklijst te maken, haha. Wij gaan dit jaar voor het eerst met d'r caravan en ben erg benieuwd hoe dat gaat, behalve file, haha. Nemen ook twee vrienden uit Tsjechie mee, die komen over speciaal voor de zc :)

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:31

Ik heb nog niets gehoord van smeerstations. Neem je zelf nooit een flesje mee? Ff een kleintje.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:32

En doe een pet of hoedje op mensen!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37271
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:14

Ik neem de suikerspin uitdaging graag aan. Vorig jaar was het gelukt maar was je al weg. Hihi dit jaar twee dagen de kans.

Maar jongens hoe mooi is dit
https://www.zwartecross.nl/cross/oudere ... ross-2018/

<3

Voorbereiding nog niet, ja honden arme beestjes blijven toch tussen morgen en donderdag in pension. Komende dagen heel druk met bus klaar krijgen zodat we kunnen blijven pitten op een camperplek in de buurt. Anders moeten we hene en weer rijden. Geen idee of het gaat lukken deuren over te zetten of toch nieuwe ramen. Dan mag ie paar dagen niet van de plek af.

Kijken zowiezo of ik zc stickers kan scoren voor erop. Maagdelijk stickerloos deze nog -O-

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:19

Al weg? Kwam je precies tijdens mijn pauze? Dat is balen! Sowieso moeten wij nog een keertje meeten! :)

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:21

Je mag trouwens mijn backstage parkeersticker wel hebben als je wilt! :)
Als je me je adres stuurt in een pb'tje stuur ik hem na de ZC naar je op! Ik plak hem nooit op, maar leg hem voor mijn raam. Daarna gaat hij thuis vaak een bewaardoos in met allemaal concertkaartjes/bandjes/muntjes/etc., maar daar ligt hij ook maar te liggen :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37271
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:39

Nee was aan eind van de dag. Blagenparadijs was net bijna dicht. -O- yup nog steeds een keer he,hihi. Misschien lukt het dit jaar,

O ja zoals altijd ieder jaar herkenbaar aan rolstoel met pootje naar voren, mogelijk beiden festival hoedje op. Een rode en een zilverkleurige. :+
Vorig jaar humor. Ik ben aanta keren uitgemaakt voor tante rickie _O- :D *\%/* . En op de foto gezet. Kwam ook door shirt van gv, die heeft een zwarte cross beveiligingsshirt van lang geleden en had die aan. Gaat dit jaar ook weer mee. Hihi

Maar eeeh jaaa die wil ik wel *\%/* kan ie bij mijn lowlands sticker :))

Edit vrijdag en zaterdag dit keer dus aanwezig. Kans op eens iets anders te zien dan de crossbaan hihi

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 16:15

desi92 schreef:
@yvana eten mag alleen mee op de crewcamping. Niet op de gewone camping.

Vandaag mn laatste dienst bij mn werk en dan vanaf woensdag aan het werk op de cross
Inpaklijstje ook al klaar, denk ik :')

Ik denk trouwens niet dat ze de finale gaan uitzenden ergens. Zou niet weten waar ze dat willen gaan doen


ooww echt helemaal niks? en drinken ook niet? Weet jij of je daar wel gratis water flesje mag vullen?