Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merino wol zou natuurlijk helemaal super zijn, maar ik ben zo bang dat ik iets ga verwassen of er haken in maak ofzo
De wasmachines hier en ik zijn nog geen vrienden (lees: al m'n lichte kleding is nu donkergrijs somehow). Verder ga ik na 1 semester alweer naar Nederland. Daar draag je natuurlijk zoiets veel minder. Is het handiger om één goede onderlaag aan te schaffen, of te kunnen wisselen tussen meerdere (goedkopere)?
. Voordeel daarvan is dat je er ook in Nederland nog veel plezier van kunt hebben.

Momenteel kom ik bij deze temperaturen prima weg met een normaal hemdje (katoen), trui en daarover een zomer Napapijri jas (wind/waterdicht, geen voering). Maar tijdens het wandelen gisteren met temperatuur rond de nul voelde ik mijn hemdje erg afkoelen, vandaar dat ik nu aan het rondkijken ben 
Eerst daar doorheen zitten
. En een goede muts!! Aight schreef:Maakt het nog uit van welk merk je de merino wol koopt? Het huismerk (House) verkoopt ook 100% merinoswol zie ik nu. €35 per item (top/broek). Het voelt wel mega fijn aan. Maar inderdaad heb net een broek van halti aangepast en dat viel ook niet tegen. Draagt wel heel anders. Meer fleece gevoerd lijkt het wel.
Ik ben een aantal winkels binnengelopen, en zo goedkoop als het huismerk van de supermarkt gigant was het niet. Echter heb ik bij een outdoor winkel een 100% merino wol (dichtheid 235 gram) kunnen scoren voor €38. Afgeprijsd vanaf €78
Het merk is Devold, deze zag ik bij de intersport ook voorbij komen. Nu nog iets van een basisbroek en dan kan ik overal naartoe Haha.