Mijn vriend is over 2 weken jarig en ik wist absoluut niet wat ik voor hem moest kopen. Hij is echt een typisch gevalletje wat alles koopt wat hij nodig heeft of leuk vind, vervelend voor mij.. Gezien hij echt heel veel voor mij betekend en gedaan heeft wilde ik het groots aanpakken.
Op Facebook kwam ik een actie tegen een hotel overnachting plus ontbijt en de intree voor 1 dag inbegrepen. Leuke actie, maar ik vond het hotel verschrikkelijk, kreeg ook een matig cijfer op zoover en ik wil natuurlijk wel een romantische avond hebben na een dagje park.
Ik ben dus verder gaan kijken en kwam al heel snel uit op het Eftelinghotel zelf, krijgt op zoover goede beoordeling en wauw wat ziet het er knus en romantisch uit.

Ik vraag mij af of 2 dagen park leuk is of dat je het eigenlijk na 1 dag wel hebt gezien. Want in dat geval kijk ik of er in de buurt nog wat leuks te doen is. En kan je in het hotel lekker samen wat eten of kan je beter ergens buiten de deur gaan eten? Ik heb ook begrepen dat het park gaat sluiten om 18.00u, is het hotel gezellig na deze tijd of moet je het dan ergens anders zoeken? Ik heb een 4 persoons comfortkamer geboekt, dit was van de kamers die mij aanspraken schijnbaar de voordeligste. Is dit dan ook de kamer met stortdouche en bubbelbad? Kon er via internet niet heel wijs uit worden.
De laatste vraag, zijn er nog wel wat mensen rond deze tijd in het park of is het totaal uitgestorven?