Mijn naam is Rochelle en ik heb een plan.
Al een paar jaar spookt het door mijn hoofd op naar Canada te gaan. Het liefst voor een lange tijd maar ik ben pas geleden begonnen met een nieuwe opleiding hierdoor wordt het pas na 3 jaar mogelijk om bijvoorbeeld voor een jaar weg te gaan. Dit duurt natuurlijk erg lang en ik ben veel te enthousiast om nog langer te wachten.
Nu is mijn plan om in de aankomende zomervakantie voor bijna 2 maanden naar Canada te gaan en hier te gaan werken op een Ranch. Ik wil ontzettend graag bij een familie terecht komen die koeien houden en al het werk te paard doen.
Nu ben ik bij een hele fijne site terecht gekomen namelijk workaway, hier kan ik alle farms vinden die op zoek zijn naar mensen zoals ik.
Het enige nadeel aan deze site is dat ik geen contact op kan nemen met deze farms. Ik zou dan voor een heel jaar lid moeten worden en dit kost 30 euro. Natuurlijk goed van het bedrijf maar ik hoef geen heel jaar lidmaatschap wanneer ik over een paar maanden al in Canada wil zitten natuurlijk en die 30 euro spaar ik veel liever voor bijvoorbeeld mijn vliegticket.
Nu was mijn vraag of er misschien meer mensen zijn die al lid zijn, misschien al op reis zijn geweest en het account niet meer gebruiken. Misschien ben jij wel iemand die er dan voor open staat om het account vrij te stellen voor mij zodat ik contact op kan nemen met de farms.
Misschien een rare vraag maar hey een nee heb je maar een ja kun altijd nog krijgen

Alvast hartstikke bedankt!
Liefs,
Rochelle