Ik ben er in juni een weekje geweest. Was voor werk, maar tussendoor wel het eea kunnen bezoeken 
Rondwandelen bij Westlake (Unesco werelderfgoed) is een aanrader - mooi meer met bergen eromheen, verder wat entertainment op de boulevard. Zo zijn er de oudere dansers (mensen die met pensioen zijn komen hier bij elkaar om buiten te dansen), bootjes waarmee je het meer op kan. Afhankelijk van seizoen de lotusbloem (Zijn ze erg trots op) en de brug die bekend staat om een Chinees “Romeo en Julliet” verhaal. ‘s Avonds is een watershow.
Dan zijn er nog verschillende grotten en tempels, ik ben bij Lingyin-tempel en grotten geweest. Tempels staan niet bepaald aan de voet van een berg, dus goede wandelschoenen zijn wel handig 
Bij de Lingyin-tempel kun je ook helemaal omhoog om een super mooi uitzicht van Hangzhou te zien.
Hefang street is volgens mij de winkelstraat met zowel authentieke medicijnwinkel als marktkraampjes met souvenirs.
"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"