Wie is er wel eens alleen op vakantie geweest? Weekendje of langer en ben je toen binnen of buiten Nederland geweest?
Het lijkt mij ontzettend gaaf en spannend om eens een keer in mijn eentje ergens naartoe te gaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prachtig land, en heel veilig als vrouw alleen
Mooiste reis was 7 maanden aan één stuk door Nieuw Zeeland en Azië, maar ook alleen een weekendje of midweek vind ik heerlijk. Alle vrijheid om te doen wat je zelf wilt, tijd voor fotografie, écht contact maken met locals en jezelf als persoon ontdekken en ontwikkelen. Op m'n reizen soms best wel tegenslagen gehad, maar altijd goed gekomen en ontdekt hoe 99% van de wereldbevolking goed van aard is en bereid je te helpen.
redelijk toeristische plekken zijn dan wel aan te raden zodat mensen engels spreken, je willen helpen en ook wat makkelijker een praatje maken. Ik ben eigenlijk elke dag alleen geweest, op een enkele keer een georganiseerde dagtocht na en 's avonds in het hostel gezellig met andere mensen. Ik vond het echt heerlijk omdat je alleen rekening met jezelf hoeft te houden en je dus je plannen altijd om kan gooien en echt kan gaan voor wat jij wilt zien.