Paardrijden in Manavgat/side turkije?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missymb

Paardrijden in Manavgat/side turkije?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 08:20

Ik ga over twee weken naar manavagat op vakantie en zou leuk zijn daar paard te gaan rijden, iemand ervaringen waar ik naar toe zou kunnen gaan? Liefst zo dicht mogelijk in de buurt.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 08:34

Ik heb een paar weken terug in fethiye een ritje geboekt maar achteraf onwijs veel spijt van gehad! Paarden op zich zagen er niet slecht uit maar de manier waarop de gids met zijn paard om ging was echt te gek voor woorden. Ik heb die man van zijn paard willen trekken en het ravijn in willen donderen wat een idioot.

Paardrijden in Turkije.....ik zou het never nooit meer doen.

Booooo

Re: Paardrijden in Manavgat/side turkije?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:16

Ik heb ik Managvat/Side paard gereden. De meeste excursies bieden alleen een groepsrit in de bergen aan. Ik wou graag naar het strand dus toen ben ik met de eigenaar van een kleine stal bij zonsopkomst op het strand gaan rijden. Was echt zo gaaf om te doen!

De paardenstandaard in Turkije kan je alleen echt niet vergelijken met Nederland.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 10:28

Booooo schreef:
Ik heb ik Managvat/Side paard gereden. De meeste excursies bieden alleen een groepsrit in de bergen aan. Ik wou graag naar het strand dus toen ben ik met de eigenaar van een kleine stal bij zonsopkomst op het strand gaan rijden. Was echt zo gaaf om te doen!

De paardenstandaard in Turkije kan je alleen echt niet vergelijken met Nederland.

Ja dat is precies wat ik nou ook graag zou willen doen!! Heb je een idee waar ik die kleine stal zou kunnen vinden nog? Of was dat gewoon een eenmalig iets voor jou?..

Booooo

Re: Paardrijden in Manavgat/side turkije?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:42

Je moet gewoon bij zo'n excursietent vragen. Zeggen dat je graag op het strand wilt rijden dat je in NL veel ervaring hebt. Ik moest toen wel wat extra betalen maar had wel een gave strandrit met de eigenaar van die stal op een Arabieren hengst haha klinkt heel Penny :+

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 20:45

Booooo schreef:
Je moet gewoon bij zo'n excursietent vragen. Zeggen dat je graag op het strand wilt rijden dat je in NL veel ervaring hebt. Ik moest toen wel wat extra betalen maar had wel een gave strandrit met de eigenaar van die stal op een Arabieren hengst haha klinkt heel Penny :+

Jaa da's toch helemaal te gek!!! Dat ga ik proberen thnx voor de tip

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:49

Booooo schreef:

Daar heb ik ook doorheen kunnen kijken de paarden stonden er inderdaad niet ik een rijtje opgepoetst met cowboy magic maar prima verzorgd.

Enkel de gids was te bizar voor woorden, draven op stukken dat ik denk prima dat je je paarden aan de klote wilt helpen maar denk ook aan je klanten, als dat paard nu 1x mis stapt klap ik met mn hersenpan op de keien hier en met een beetje geluk niet het dal in.

Kan hier nog veeeeel meer vertellen wat mis ging maar dat wordt een lang verhaal, zeker zullen er wel goede stallen te vinden zijn maar onze reislijdster rade het ins af in dir gebied omdat ze nog geen stal hadden gevonden waar ze mee samen wilde werken.
Zo eigenwijs als ik was toch gegaan maar beter niet kunnen doen