werken op een ranch in buitenland, help!

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirashiba

werken op een ranch in buitenland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-17 19:25

Hallo!

Ik wil al heel wat jaren in een zomervakantie naar het buitenland om te werken op een ranch.
Nu ben ik al een paar keer begonnen met zoeken hiernaar en heb ik al verschillende verhalen hierover gelezen, ook op bokt.

Nu dacht ik dat hier vast mensen zijn die me een beetje de goede richting op kunnen sturen. Wie heeft goede tips of sites waar ik veel aan heb?
Of heb je zelf een goede ervaring? Deel het alsjeblieft!

Natuurlijk is een van de eerste vragen 'waar wil je dan naartoe?' Daar heb ik niet echt een antwoord op, het maakt me niet veel uit en ik wil me breed oriënteren. Het gaat me vooral om of er goede ervaringen over zijn en het is wel handig als de mensen daar Engels spreken.

Ondertussen ga ik natuurlijk verder opzoek naar info, maar ik hoop dat jullie me misschien een handje kunnen helpen!
Alvast super bedankt!

Never give up.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:33

Kijk eens naar Willow Ranch. Ben ik afgelopen zomer geweest. Zijn van origine Nederlanders, dus ze spreken Nederlands en Engels. De ranch ligt in Valemount, een uurtje west van Jasper National Park, in Canada.
https://m.facebook.com/graphsearch/str/ ... urce=pivot

Ik zit nu even in het buitenland, maar zal evt later nog wat meer vertellen hierover.

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
http://www.willowranchvalemount.com voor paardvriendelijke trailrides en cabins in de Canadese Rocky Mountains!

Nyaleti

Re: werken op een ranch in buitenland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:30

workaway.info :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 20:35

Amerika = ranch, dus ik zou daar zeker heengaan dan... gewoon kijken wel deel van het land, of je meer wedstrijdgericht (westernshows?) wilt gaan of juist bijvoorbeeld cattle, en dan intikken op Google of Ecosia denk ik... :) worst heel gaaf lijkt me!

HARTniek’s ART is the creative, chill and yogic place to go....

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 20:48

yardandgroom.com kun je een account en profiel aanmaken met wat je zoekt en/of de vacatures bekijken die er open staan.

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 02:25

Anniek22 schreef:
Amerika = ranch, dus ik zou daar zeker heengaan dan... gewoon kijken wel deel van het land, of je meer wedstrijdgericht (westernshows?) wilt gaan of juist bijvoorbeeld cattle, en dan intikken op Google of Ecosia denk ik... :) worst heel gaaf lijkt me!

Denk er aan dat dit niet zomaar mag in Amerika/Canada zonder visum. Ook niet als vrijwilliger.

Zou binnen Europa blijven.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 05:24

Ik heb ontzettend goeie ervaring (Canada) en heb ook veel mensen al geholpen dus weet redelijk veel over de regels etc.
Je mag me pb'en met vragen en ik beantwoord ze uitgebreid en zo goed mogelijk!

Goeie websites om een ranch te vinden zijn workaway en helpx ;)

niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 06:55

Ik heb je een pb gestuurd, maar als je dat niet leuk vind, Ben je welkom in Canada. We hebben alleen geen ranch, we hebben een fokkerij.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 07:31

Ik lees even mee! Moet in het jaar 20182019 stage lopen en dit zou ik ook heel graag op een ranch willen doen, het liefste in Canada. Helaas zijn de VISA hiervoor vrij moeilijk te regelen kreeg ik al te horen van school :=

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie